Så er diætist bestilt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2011

Muhmi

B&J skriver:

ej hvor er det sejt hepper helt vildt på dig

Tark skal du have!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Stumpen

Muhmi skriver:

Jeps! Fra mandag aften klokken 21.00 begynder min sunde livsstil!

Det bliver så fedt at komme af med alle de grimme kiloer 

Så nærmer tiden sig.. Bliver spændnede at høre hvad du får at vide..

Anmeld

8. august 2011

B&J

Glæder mig til at høre hvordan det er gået

Anmeld

8. august 2011

Muhmi

Stumpen skriver:

Så nærmer tiden sig.. Bliver spændnede at høre hvad du får at vide..

Jamen hun var rigtig sød at snakke med... Det jeg skal gøre er at købe nogle smothies og så skal jeg ellers have en snak med hende hver uge... De smothies skal så gå ind og erstatte min morgenmad og min frokost, men jeg skal spise alm. aftensmad... Det koster dog...  Men jeg er villig til at prøve det af og hun siger at det virker... Så det prøver jeg lige af

Anmeld

8. august 2011

Muhmi

B&J skriver:

Glæder mig til at høre hvordan det er gået

Hvor er det dejligt at folk vil følge lidt med

Det gik rigtig fint Se mit svar til Stumpen

Anmeld

9. august 2011

B&J

Muhmi skriver:

Jamen hun var rigtig sød at snakke med... Det jeg skal gøre er at købe nogle smothies og så skal jeg ellers have en snak med hende hver uge... De smothies skal så gå ind og erstatte min morgenmad og min frokost, men jeg skal spise alm. aftensmad... Det koster dog...  Men jeg er villig til at prøve det af og hun siger at det virker... Så det prøver jeg lige af

ihhh hvor er det spænde...

håber virkelig at det lykkes dig, og det hele virker

Anmeld

9. august 2011

henh01

hejsa

det lyder til at være lidt ligesom Nupo, så måske du skal overveje at skifte over til det hvis det andet er meget dyrt. Nupo erstatter også måltider. Jeg har lige her til morgen taget min nupo mødom efter min veninde tabte sig 2 kg på en uge af det. Det erstatter også min morgen og eftermiddagsmad samt 1 mellemmåltid og så spiser jeg alm aftensmad og snack om aftenen (nødder eller frugt) - eller det er planen

Drak til morgen en cacao shake, den smagte udemærket, om en times tid tror jeg at jeg prøver suppen af som også er fra nupo og så i eftermiddag tager jeg en af delene igen. Det koster 130 kr for en pakke shakes eller suppe og der er 12 breve i, hvilket vilsige at for lige under 300 kr har du til 8 dage med tre nupo måltider om dagen

Anmeld

9. august 2011

henh01

henh01 skriver:

hejsa

det lyder til at være lidt ligesom Nupo, så måske du skal overveje at skifte over til det hvis det andet er meget dyrt. Nupo erstatter også måltider. Jeg har lige her til morgen taget min nupo mødom efter min veninde tabte sig 2 kg på en uge af det. Det erstatter også min morgen og eftermiddagsmad samt 1 mellemmåltid og så spiser jeg alm aftensmad og snack om aftenen (nødder eller frugt) - eller det er planen

Drak til morgen en cacao shake, den smagte udemærket, om en times tid tror jeg at jeg prøver suppen af som også er fra nupo og så i eftermiddag tager jeg en af delene igen. Det koster 130 kr for en pakke shakes eller suppe og der er 12 breve i, hvilket vilsige at for lige under 300 kr har du til 8 dage med tre nupo måltider om dagen

jeg vil lige tilføje at jeg ikke tror det er sundt at gøre over en længere periode, men jeg har tabt mig 7 kg ved at omlægge min kost og nu står vægten bare lidt stille så jeg bruger det kun til at sætte lidt skub id et

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.