Babyhulen 6 + 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.490 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. august 2011

FrkAnnette

Er godt nok 7 + 1 i dag, men synes lige at i skulle se det kæresten tog af mig i lørdags. Vi tager billeder hver lørdag morgen - så har klippet morgenfjæset væk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Frøken J.

lillePutte skriver:

Er godt nok 7 + 1 i dag, men synes lige at i skulle se det kæresten tog af mig i lørdags. Vi tager billeder hver lørdag morgen - så har klippet morgenfjæset væk

Du har ellers et smukt morgenfjæs hehe! Jeg glæder mig super meget til at se den bliver større og større

Anmeld

4. august 2011

FrkAnnette

Frøken J. skriver:

Du har ellers et smukt morgenfjæs hehe! Jeg glæder mig super meget til at se den bliver større og større

Haha, hvad fedter du for? Ej, det skal nok blive spændende at se hvor stor jeg bliver.

Anmeld

4. august 2011

Frøken J.

Haha, hvad fedter du for? Ej, det skal nok blive spændende at se hvor stor jeg bliver.

Indsmigrer mig, så jeg kan lokke dig til at blogge igen Hæhæ! Ej, det bliver så skægt at se dig med stor mave, jeg kan slet ikke forestille mig det! Men det kunne jeg jo heller ikke med mig selv

Anmeld

4. august 2011

FogL

lillePutte skriver:

Uha, glæder mig til at følge maven! 

Dejligt med nogle "nye" gravide (altså som ikke er 20+ uger) 

Anmeld

4. august 2011

FrkAnnette

Frøken J. skriver:

Indsmigrer mig, så jeg kan lokke dig til at blogge igen Hæhæ! Ej, det bliver så skægt at se dig med stor mave, jeg kan slet ikke forestille mig det! Men det kunne jeg jo heller ikke med mig selv

Haha, det varmer i hvert fald at du savner mig blog Jeg kan absolut heller ikke selv forestille mig det! Men lige nu er det fint, at jeg ikke er så stor, så jeg kan skjule det for arbejdet.

Anmeld

4. august 2011

Frøken J.

lillePutte skriver:

Haha, det varmer i hvert fald at du savner mig blog Jeg kan absolut heller ikke selv forestille mig det! Men lige nu er det fint, at jeg ikke er så stor, så jeg kan skjule det for arbejdet.

Ja, måske er jeg ikke så god til at kommentere, men det betyder ikke, at jeg ikke følger med

Men ja, det tror jeg gerne er praktisk! Så bliver det spændende at se, hvornår det bliver problematisk at skjule det. Så må du gå i løst tøj

Anmeld

4. august 2011

FrkAnnette

ciepige skriver:

Uha, glæder mig til at følge maven! 

Dejligt med nogle "nye" gravide (altså som ikke er 20+ uger) 

Mange tak, hvor er du sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.