Kæmpe myggestik! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2011

SjeBets

BJNGJ. skriver:

Åh, det er helt iorden og tak for du kiggede.. Jeg må bare ringe til min læge i morgen og spørger om der er noget jeg må få som gravid..

Men det var sødt af dig at hjælpe..

var så lidt troede jo lige jeg kunne hjælpe .. jeg fik også de der giga mygstik lige pludselig, noget mærkeligt noget, så jeg sover med myggenet nu for at undgå de bæster 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

aya-zia

BJNGJ. skriver:

Ja det kunne se kønt ud da.

hehe... meget... hvis du gør det så TA ET BILLEDE

Anmeld

4. august 2011

Emily2012<3

SjeBets skriver:

var så lidt troede jo lige jeg kunne hjælpe .. jeg fik også de der giga mygstik lige pludselig, noget mærkeligt noget, så jeg sover med myggenet nu for at undgå de bæster 

Du hjalp mig da ved at kigge sedlerne.

Ja det er underligt de bare bliver kæmpe.. Jeg må bare sove med lukkede vinduer så..

Anmeld

4. august 2011

Emily2012<3

aya-zia skriver:

hehe... meget... hvis du gør det så TA ET BILLEDE

Haha aaaahhh.. Det tror jeg ikke lige jeg gør.. Omkommer da af varme så..

Anmeld

4. august 2011

aya-zia

BJNGJ. skriver:

Haha aaaahhh.. Det tror jeg ikke lige jeg gør.. Omkommer da af varme så..

ØV... hehe men okay så....

ja vi kan jo helst ik du ender med at ligge på gulvet og ligne en kogt hummer hehe

Anmeld

4. august 2011

Emily2012<3

aya-zia skriver:

ØV... hehe men okay så....

ja vi kan jo helst ik du ender med at ligge på gulvet og ligne en kogt hummer hehe

Det gør jeg jo næsten i forvejen pga sol, så det sker der nok ikke så meget ved..  

haha.. 

Anmeld

4. august 2011

aya-zia

BJNGJ. skriver:

Det gør jeg jo næsten i forvejen pga sol, så det sker der nok ikke så meget ved..  

haha.. 

hehe nej okay...

Anmeld

4. august 2011

Chalala85

Mine bliver også så store, jeg kan ikke tåle dem. Og så løber der gult væske ud af dem. Pænt klamt

Anmeld

4. august 2011

Emily2012<3

Chalala85 skriver:

Mine bliver også så store, jeg kan ikke tåle dem. Og så løber der gult væske ud af dem. Pænt klamt

Det gør der heldigvis ikke ved mig.. 

Men nøj de er trælse..

Anmeld

4. august 2011

SussieThyssen

Fy da!

Snak med din læge om det er ok med noget antihistamin som fx Benadryl..det tager den værste kløe og hævelsen.

Og så vil jeg anbefale at du spiser ekstra B-vitamin evt i form af en masse ærter.

Ærter indeholder et bestemt type b-vitamin som giver en svag lugt i hud og blod, som myg ikke kkan udstå, og det gør at de ikke har lyst til at stikke snablen i dig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.