Min mens er kommet, jubii!! :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. august 2011

Karina1

Efter 9 måneder uden mens, er den endelig kommet, det er fantastisk! Nu er vi et skridt nærmere på ønskebaby <3

Efter en aften igår og dagen idag med vildt ondt i maven, så kom min mens sgu, blev så lykkelig, at jeg næsten begyndte at tude, da jeg så blodet <3 VI GLÆDER OS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Putomanen

Ej, hvor dejligt! Jeg kæmper ikke selv med manglende mens, men jeg kan forestille mig hvor dejligt det er at få, efter så lang tid! Især når det betyder, at I kan komme videre

Anmeld

4. august 2011

Nessie

Hvor skønt Sjov ting at blive glad for, men sådan er det jo i behandlingsverdenen

Anmeld

4. august 2011

Karina1

Putomanen skriver:

Ej, hvor dejligt! Jeg kæmper ikke selv med manglende mens, men jeg kan forestille mig hvor dejligt det er at få, efter så lang tid! Især når det betyder, at I kan komme videre

Det er en vildt mærkelig følelse når man ikke har haft det så længe Hehe.

Vi glæder os meget til at komme videre med behandling efter, at have prøvet i 1½år

Anmeld

4. august 2011

Karina1

Nessie skriver:

Hvor skønt Sjov ting at blive glad for, men sådan er det jo i behandlingsverdenen

Havde heller aldrig troet jeg ville blive glad for, at få mens, så det var en meget mærkelig følelse, at jeg blev så lykkelig, da jeg så det var kommet

Anmeld

4. august 2011

Putomanen

Karina1 skriver:

Det er en vildt mærkelig følelse når man ikke har haft det så længe Hehe.

Vi glæder os meget til at komme videre med behandling efter, at have prøvet i 1½år

Ja, det kan jeg godt forstå! Det er også lang tid i har været i gang.. Hvad skal I i gang med?

Anmeld

4. august 2011

Karina1

Putomanen skriver:

Ja, det kan jeg godt forstå! Det er også lang tid i har været i gang.. Hvad skal I i gang med?

Vi ved ikke rigtig noget om det i nu. Ved bare jeg skal ind og have skyllet min æggestok og scannet livmoderen, når jeg er færdig med at bløde også snakkede lægen noget om, de derefter vil finde ud af noget med hormonbehandling, så vil de vist også sætte sæden op.

Men håber de finder ud af, at de har sat gang i min cyklus igen, efter den her pillebehandling, så vi kan gøre det på naturligvis, det vil klart være det bedste

Anmeld

5. august 2011

Putomanen

Karina1 skriver:

Vi ved ikke rigtig noget om det i nu. Ved bare jeg skal ind og have skyllet min æggestok og scannet livmoderen, når jeg er færdig med at bløde også snakkede lægen noget om, de derefter vil finde ud af noget med hormonbehandling, så vil de vist også sætte sæden op.

Men håber de finder ud af, at de har sat gang i min cyklus igen, efter den her pillebehandling, så vi kan gøre det på naturligvis, det vil klart være det bedste

Det lyder som om, at I stadig er igang med udredningen... Ja, det ville være skønt med at kunne gøre det naturligt! Mon ikke lægen råder jer til det, hvis det kan lykkes 

Anmeld

6. august 2011

Karina1

Putomanen skriver:

Det lyder som om, at I stadig er igang med udredningen... Ja, det ville være skønt med at kunne gøre det naturligt! Mon ikke lægen råder jer til det, hvis det kan lykkes 

Det håber vi da, det ville klart være det bedste. Det er jo en dyr omgang hvis vi skal igang med de behandlinger  Kan ikke forstå det skal være så dyrt

Anmeld

6. august 2011

Putomanen

Karina1 skriver:

Det håber vi da, det ville klart være det bedste. Det er jo en dyr omgang hvis vi skal igang med de behandlinger  Kan ikke forstå det skal være så dyrt

Nej, det er godt nok noget af en udgift!!! Er du medlem af Danmark? Så dækker de jo medicinudgifterne, hvis du er i eller skifter til den rigtige gruppe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.