Smertestillende - hjææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. august 2011

Madam Blå

Nu kan jeg ikke holde smerterne i mit bækken ud. Har virkelig brug for en pause og en god nats søvn.. Varme, kulde, massage, afspænding, udstrækning virker ikke.. Og nu kan jeg ikke mere. Er der virkelig intet smertestillende, man må tage bare en enkelt gang?

Det kan da ikke være godt for baby at bo i en krop, der er så udkørt, smådeprimeret og røvet for søvn.. Ved i noget om det?

Har ikke sovet igennem en hel nat siden jeg var i uge 6. Det er 20 uger siden, og nu kan jeg bare ikke mere. Vågner mindst en gang i timen fordi det gør så ondt. Har ikke energi til at døje med det mere. Jeg mangler den restitution, som søvnen kan give mig, for at komme igennem dagens smerter. Bækkenløsning er virkelig et helvede..

Håber virkelig at i har nogle tricks, eller bare et eller andet, som jeg ikke har prøvet

Hvis ikke, så tak fordi du læste med på endnu et brokke-indlæg fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

banditten2011

Madam Blå skriver:

Nu kan jeg ikke holde smerterne i mit bækken ud. Har virkelig brug for en pause og en god nats søvn.. Varme, kulde, massage, afspænding, udstrækning virker ikke.. Og nu kan jeg ikke mere. Er der virkelig intet smertestillende, man må tage bare en enkelt gang?

Det kan da ikke være godt for baby at bo i en krop, der er så udkørt, smådeprimeret og røvet for søvn.. Ved i noget om det?

Har ikke sovet igennem en hel nat siden jeg var i uge 6. Det er 20 uger siden, og nu kan jeg bare ikke mere. Vågner mindst en gang i timen fordi det gør så ondt. Har ikke energi til at døje med det mere. Jeg mangler den restitution, som søvnen kan give mig, for at komme igennem dagens smerter. Bækkenløsning er virkelig et helvede..

Håber virkelig at i har nogle tricks, eller bare et eller andet, som jeg ikke har prøvet

Hvis ikke, så tak fordi du læste med på endnu et brokke-indlæg fra mig

mener jeg måtte tage panodiler eller pinex for min tandpine..

ellers prøv at ring til vaglægen

Anmeld

4. august 2011

Madam Blå

banditten2011 skriver:

mener jeg måtte tage panodiler eller pinex for min tandpine..

ellers prøv at ring til vaglægen

Jeg har også fået lov til at tage et par panodiler.. Men de hjælper slet ikke, så jeg vil hellere lade være.

Tusind tak for svar.

Ja, jeg ender nok med at ringe til lægen. For nu synes jeg godt nok det er hårdt efterhånden

Anmeld

4. august 2011

banditten2011

Madam Blå skriver:

Jeg har også fået lov til at tage et par panodiler.. Men de hjælper slet ikke, så jeg vil hellere lade være.

Tusind tak for svar.

Ja, jeg ender nok med at ringe til lægen. For nu synes jeg godt nok det er hårdt efterhånden

min mor har sagt at jeg os fik lov til at tage en 400mg ipobrofen men må være ærlig at sige jeg tog en 600mg for det var en forfærdelig tandpine

Anmeld

4. august 2011

Taniakb

Jeg fik ibuprofem i starten af graviditen, tror jeg nok det var. Få fat i vagtlægen og hør om du ik kan få et eller andet ..

Anmeld

4. august 2011

Madam Blå

banditten2011 skriver:

min mor har sagt at jeg os fik lov til at tage en 400mg ipobrofen men må være ærlig at sige jeg tog en 600mg for det var en forfærdelig tandpine

Jeg skulle måske prøve at ringe til lægen og høre om jeg kan tage det også.. Eller om der er noget andet, som er bedre.

Anmeld

4. august 2011

banditten2011

Madam Blå skriver:

Jeg skulle måske prøve at ringe til lægen og høre om jeg kan tage det også.. Eller om der er noget andet, som er bedre.

det dyntes jeg du ska gøre

håber du kan få noget til at tage det værste

Anmeld

4. august 2011

Madam Blå

Taniakb skriver:

Jeg fik ibuprofem i starten af graviditen, tror jeg nok det var. Få fat i vagtlægen og hør om du ik kan få et eller andet ..

Ja, det må jeg prøve Har en forestilling om at bare en enkelt nat uden de store smerter kan gøre underværker. Så håber at der er hjælp at hente.

Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.