Tørst - koldsved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.225 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. august 2011

akskovmose

Jeg er tørstig, konstant, og føler ikke jeg på nogen måde kan slukke tørsten.. Syntes ikke jeg mindes at det har været sådan i mine andre graviditeter.. Og så kommer koldsveden, sammenhæng, hmm... Nogle kloge bud, eller erfaringer? både med tørsten og koldsveden.. 

Det skal måske lige tilføjes jeg har for godt 4 uger siden fået lavet en glukosebelastning, som så rigtig fin ud.. 

jeg er i dag 31+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Mor til Mike

akskovmose skriver:

Jeg er tørstig, konstant, og føler ikke jeg på nogen måde kan slukke tørsten.. Syntes ikke jeg mindes at det har været sådan i mine andre graviditeter.. Og så kommer koldsveden, sammenhæng, hmm... Nogle kloge bud, eller erfaringer? både med tørsten og koldsveden.. 

Det skal måske lige tilføjes jeg har for godt 4 uger siden fået lavet en glukosebelastning, som så rigtig fin ud.. 

jeg er i dag 31+5

Har du søgt læge? og du er blevet tjekket for graviditets sukkersyge?

Anmeld

4. august 2011

Madam Blå

Jeg tror ikke, at der behøver at være en sammenhæng. Jeg er selv MEGA tørstig hver aften - og har tit koldsved.. Det kommer bare pludselig, så ved mig er der ingen sammenhæng.

Måske du skulle lave endnu en glukosebelastningstest?

Men måske du skulle høre lægen eller jordemoderen. Skal du ikke se en af dem her meget snart?

Rigtig god bedring til dig i hvert fald!

Anmeld

4. august 2011

Emily2012<3

Tror ikke det hænger sammen.. Jeg er også tørstig HELE tiden.. Og jeg får koldsved når jeg er ude og handle, og står og venter i kø feks. Så tror bare det er  tilfældigt du lige får  det på samme tid..

Ellers kontakt lægen og spørg om de vil se dig.

Anmeld

4. august 2011

akskovmose

Tak for jeres svar.. 

Jeg blev testet for sukkersyge for 4 uger siden, og prøven var super fin.. Mon ikke bare det er hormonerne som spiller mig et lille puds.. Træls er det hvertfald..

Jo jeg skal til, mener det er mit sidste lægebesøg på onsdag, så må jeg lige høre ad.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.