Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

879 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. august 2011

Vivian87

Sagen er den at jeg har mærket lillepigen een gang da jeg var i 14+3, men har intet mærket til hende siden... ikke engang de små boblende fornemmelser som mange snakker om..

Jeg er nu 18+4 og ved at køre mig selv helt op i det røde felt Er det normalt at man ingenting mærker når man er så langt som jeg er???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Vivian87

4. august 2011

th

Op

jeg kunne heller ikke mærke min dreng i et langt stykke tid, ringede og sagde det til jm og kam derind og fik tjekket hjertelyd, samt fik kørt en ctg kurve og alt var ok. ville ringe til jm og snakke med hende.

Jeg mærkede ham næsten ikke resten af graviditeten.

Anmeld

4. august 2011

Heidi lisborg

Hej vivian.. Jeg mærkede først min lille pige først da jeg var i uge 22.. Men årsagen til det er at min moderkage ligger foran hende.. Så derfor kunne jeg heller ikk mærke noget, jeg var også meget nervøs.. Og tænkte på det hele tiden.. Men da jeg mærkede hende første gang, gik der også nogle dage før jeg mærkede hende igen.. Der kunne godt gå flere dage igennem.. Men bare vent, hun skal nok give den gas.. :-) Men håber snart du mærker din lille pige igen..

Vivian87 skriver:

Sagen er den at jeg har mærket lillepigen een gang da jeg var i 14+3, men har intet mærket til hende siden... ikke engang de små boblende fornemmelser som mange snakker om..

Jeg er nu 18+4 og ved at køre mig selv helt op i det røde felt Er det normalt at man ingenting mærker når man er så langt som jeg er???

Anmeld

4. august 2011

Heidi lisborg

Hej vivian.. Jeg mærkede først min lille pige først da jeg var i uge 22.. Men årsagen til det er at min moderkage ligger foran hende.. Så derfor kunne jeg heller ikk mærke noget, jeg var også meget nervøs.. Og tænkte på det hele tiden.. Men da jeg mærkede hende første gang, gik der også nogle dage før jeg mærkede hende igen.. Der kunne godt gå flere dage igennem.. Men bare vent, hun skal nok give den gas.. :-) Men håber snart du mærker din lille pige igen..

Vivian87 skriver:

Anmeld

4. august 2011

Jolene

Vivian87 skriver:

Jeg mærkede først små bobler i uge 18, måske lidt før, men det var først i uge 20, jeg blev sikker og mærkede liv oftere. Hvor moderkagen ligger kan også have indflydelse på, hvor tidligt man mærker liv.

Jeg synes, det er mere utroligt, at du har mærket liv så tidligt. Men hvis du har mærket liv i 4 uger, og det er mærkant anderledes nu, så ring til din jordemoder eller fødegangen.

Anmeld

4. august 2011

Vivian87

Heidi lisborg skriver:

Det håber jeg også! Ved også godt at det sikkert er dumt, hehe

Min moderkage ligger bagved, så det kan ikke være grunden.. men som du selv siger så skal det nok komme..

Anmeld

4. august 2011

Vivian87

Jolene skriver:

Jeg mærkede først små bobler i uge 18, måske lidt før, men det var først i uge 20, jeg blev sikker og mærkede liv oftere. Hvor moderkagen ligger kan også have indflydelse på, hvor tidligt man mærker liv.

Jeg synes, det er mere utroligt, at du har mærket liv så tidligt. Men hvis du har mærket liv i 4 uger, og det er mærkant anderledes nu, så ring til din jordemoder eller fødegangen.

Jeg har ikke mærket liv i 4 uger, har kun mærket hende een gang for 4 uger siden...

Min moderkage ligger bagved, så det kan ikke være derfor jeg ikke kan mærke hende.. Ville også ringe til min jordemor, men hun har kun telefontid onsdag 12-12.10, så det er begrænset hvornår jeg kan få fat i hende, og lægen siger bare at jeg skal se tiden an fordi de kan ikke gøre noget

Men det er nok også bare mig der kører mig selv helt op.. de siger jo at normalt mærker man dem omkring 18-20 uge, så det kan jo nå at komme endnu.. Det er bare svært når først tanken om at der ku være noget galt har sat sig fast

Anmeld

4. august 2011

anynom

Der er en god chance for, at baby har vendt sig, så h*n sparker mod din ryg eller nedad i stedet for udad.

Anmeld

4. august 2011

Vivian87

JulieWH skriver:

Der er en god chance for, at baby har vendt sig, så h*n sparker mod din ryg eller nedad i stedet for udad.

Det er selvfølgelig rigtigt, det havde jeg slet ikke overvejet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.