Menstruationssmerter uge 31+?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.758 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. august 2011

Anonym trådstarter

Er det normalt, og hvad skyldes det? Har sådan nogle menstruationssmerter, som nærmest sidder i ryggen/lænden. Får en anelse kvalme af dem. Er der nogen der ved hvad det kan skyldes? Har ikke prøvet det før i graviditeten.. Er 31+?

Altså det er ikke fordi jeg er bange for det er veer, for min livmoder er ikke hård, og det ville den vel være, hvis det var begyndende veer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Anonym trådstarter

Ingen?

Anmeld

4. august 2011

th

Anonym skriver:

Ingen?

muligvis plukveer...

jeg havde det på samme måde nogen gange blev min mave dog også hård, men det var ikke hver gang.

så muligvis det, ellers vej jeg det ikke

Anmeld

4. august 2011

Anonym trådstarter

th skriver:

muligvis plukveer...

jeg havde det på samme måde nogen gange blev min mave dog også hård, men det var ikke hver gang.

så muligvis det, ellers vej jeg det ikke

Mine plukveer, som kommer jævnligt, går aldrig ondt.. Der bliver livmoderen bar ehård. Så tror ikke det er det

Anmeld

4. august 2011

th

Anonym skriver:

Mine plukveer, som kommer jævnligt, går aldrig ondt.. Der bliver livmoderen bar ehård. Så tror ikke det er det

jeg startede med plukveer det ikke gjorde ondt, men blev sygemeldt 8 uge før fødsel, da min læge mente det var plukveer og han var bange for jeg ville føde for tidligt.

(men ved selvfølgelig ikke om det er det samme)

Ville ringe til lægen for en sikkerheds skyld

Anmeld

4. august 2011

Madam Blå

Anonym skriver:

Er det normalt, og hvad skyldes det? Har sådan nogle menstruationssmerter, som nærmest sidder i ryggen/lænden. Får en anelse kvalme af dem. Er der nogen der ved hvad det kan skyldes? Har ikke prøvet det før i graviditeten.. Er 31+?

Altså det er ikke fordi jeg er bange for det er veer, for min livmoder er ikke hård, og det ville den vel være, hvis det var begyndende veer.

Jeg har haft mens smerter et par gange her på det sidste. Kun i lænden.. Min læge mente at det er en form for ligamentsmerter, at livmoderen vokser eller at livmoderen presser på noget ved lænden. Jeg blev rigtig bekymret de første par gange, men det er heldigvis gået over igen efter et par timer eller en dag.

Håber jeg også, at dit gør! Ellers ring til lægen eller din jordemoder, for man skal jo ikke gå og være bekymret.

Rigtig god bedring

Anmeld

4. august 2011

Anonym trådstarter

Øøøh! Kan i se mit brugernavn? Når jeg selv læser debatten står den som ikke-anonym, men jeg oprettede den anonymt!! Altså det er ikke jordens undergang, ville egentlig bare holde mine bekymringer for mig selv

Anmeld

4. august 2011

ano14316

Anonym skriver:

Øøøh! Kan i se mit brugernavn? Når jeg selv læser debatten står den som ikke-anonym, men jeg oprettede den anonymt!! Altså det er ikke jordens undergang, ville egentlig bare holde mine bekymringer for mig selv

man kan ikke se dit navn nu i hvertfald.. ved ikke om man har kunne tildligere.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.