av av av :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. august 2011

Miia90

Neej, hvor har jeg ondt i mit underliv, kan ikk rigtig finde ud af hvor det gør ondt, mit skamben tror jeg, der er ikk noget når jeg bare sidder/ligger stille men ligeså snart jeg skal ud og gå gør det pokkers ondt. har måske været lidt hård ved mig selv i denne uge fysisk

håber snart det går over ellers må lægen lige ha tjekket mig på tirsdag

Mia 25+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Chalala85

Har du bækkenløsning?!

Anmeld

4. august 2011

Miia90

Chalala85 skriver:

Har du bækkenløsning?!

Nej, men tænker jeg måske er ved og få det Men lægen må lige ligge på mig på tirsdag, når jeg skal til 2lægeundersøgelse 

Anmeld

4. august 2011

_-Kathrine-_

Uha, sådan startede min bækkenløsning, og det gør stadig ondt selv 4 mdr efter fødslen...! Pas på dig selv

Anmeld

4. august 2011

Miia90

_-Kathrine-_ skriver:

Uha, sådan startede min bækkenløsning, og det gør stadig ondt selv 4 mdr efter fødslen...! Pas på dig selv

tager det også helt stille og roligt nu indtil lægen har sagt hva det skylles

Anmeld

4. august 2011

Chalala85

Miia90 skriver:

Nej, men tænker jeg måske er ved og få det Men lægen må lige ligge på mig på tirsdag, når jeg skal til 2lægeundersøgelse 

Hvis det gør ondt når du presser lidt på din skamben så er det højest sandsynligt bækkenløsning. Håber ikke det er det. Men rigtig godt din læge lige tjekekr dig

Anmeld

4. august 2011

Nessie

Lyder også som min bækkenløsning Ro og hvile er den eneste løsning

Anmeld

4. august 2011

TrineMine86

Miia90 skriver:

Neej, hvor har jeg ondt i mit underliv, kan ikk rigtig finde ud af hvor det gør ondt, mit skamben tror jeg, der er ikk noget når jeg bare sidder/ligger stille men ligeså snart jeg skal ud og gå gør det pokkers ondt. har måske været lidt hård ved mig selv i denne uge fysisk

håber snart det går over ellers må lægen lige ha tjekket mig på tirsdag

Mia 25+6

øv øv.. lyder meget som begyndende bækkenløsning, sådan startede mit i hvert fald  Håber og  for at at det ikke er det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.