2 børn på sammen værelse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.671 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. august 2011

Morbille

vil høre om hvor mange der har børn som deler værelse??

Har termin om 8 dage, og har tænkt meget på, hvordan vi skal gøre med når vores 2 børn skal til at dele værelse.

Vores datter bliver 3 i oktober, og jeg har den holdning at jeg helst ikke vil have baby i soveværelset når de er over 6 mnd.

Men hvornår og hvordan skal man rykke den mindste på storesøsters værelse??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

1012lmp

Kan ikke svare på hvornår... men vil da sige så snart den lille kan sove igennem...

Mine har hver deres værelse men sover 90% af tiden sammen..! og har gjort det de sidste 2 år..!

Anmeld

4. august 2011

akskovmose

Vores drenge på 6 og 8 år deler værelse, og det fungerer det meste af tiden fint, men som altid er der søskende krig, men det ville der såmænd også være hvis de ikke gjorde.. Den lille og Alma Sofie, vil formegentlig også skulle dele værelse, da vi kun har 2 børneværelser, men snart 4 børn.. (lidt logistikproblemer )  vi håber på at få huset solgt, og er det ikke om 4 år, må det hedde en tilbygning.. 

Annette

Anmeld

4. august 2011

SjeBets

mine unger har en kort periode af ders liv haft hver sit værelse, men der sov de i samme rum alligevel. Så de har delt fra den mindste var 1 til han var/er 6½ , nu har tøsen fået sit eget da hun bliver 11 og nu var det på tide. Men den bette deler et kæmpe værelse med hans to bonus brødre når de er her, og det fungere fint 

Anmeld

4. august 2011

Mussen2

Jeg har tænkt lidt på det samme. Vores batter bliver 2,7 år når "bette" kommer til verden.

Vi har to værelser, men tænker om det er til deres fordel at de sover sammen og deler værelse? Men hvis det betyder at "bette" først kan flytte ind til storesøster, når bette sover igennem, ja så synes jeg det er for længe at sove i soveværelset.

Så skal bette måske have et pitstop på "eget" værelse

Er meget nysgerrig på andres erfaringer og hvorfor i gjorde som I gjorde

Anmeld

4. august 2011

JeNoVa

Jeg tænker også på det samme, da mine børn ikke lader til at have det samme søvnbehov. Hvad gør man så?

Anmeld

4. august 2011

Millesmammi

her kommer den bette til at sove inde ved os indtil han sover igennem, for han skal IKKE ind og sove ved sin søster så længe han ikke sover om natten. så vil jeg hellere have ham inde ved os..

- vi leder dog efter noget større at bo i .

Anmeld

4. august 2011

4kløver

Mine piger på 17 år og 15år deler værelse og det går fint..

Anmeld

4. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vores børn deler også værelse. Der er 17 mdr. imellem dem. Luka er 3 år og 9 mdr., og Lina er 2 år og 4 mdr.

De har delt værelse siden Lina var ca. 1 år. De elsker, at sove sammen. De ligger sig som regel til, at sove med det sammen og de dage de ikke gør kan de da godt holde hinanden vågen.

Anmeld

6. august 2011

Morbille

dejligt at høre alle jeres svar, har bedstemt mig for at  lillemand må blive i soveværelset til han sover igennem, så storesøster kan få hendes søvn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.