Als - Veninde søges:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

686 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. august 2011

Katinka1978

Hej.

Jeg kunne godt bruge lidt flere veninde til en snak om alt eller ingenting. Din alder er ikke så vigtigt bare vi kan snakke godt sammen.

Jeg er 33 år, har sammen med min mand 35 år, 4 dejlige unger. Pige på 10½, pige på 9, dreng på snart 5 og pige på 2½. Bor i nærheden af Fynshav og da vi alle her i familen er glade for dyr har vi snart en lille minizoo Heste, hund, katte, marsvin, kaniner, fugle, skildpadde, fisk, div. dyr der holder til i vand og 3 forskellige slags høns.

Ud over dyr er vi også have interessert. Min mand er uddannet gartner og jeg frilands så der bliver brugt en del tid på diverse have projekter. Så jeg er en der sagtens kan få tiden til at gå derhjemme men vil da ikke sige nej til en god bytur

Har noget af dette fanget din interesse høre jeg da gerne fra dig af

Mvh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

merethe

Profilbillede for merethe
Katinka1978 skriver:

Hej.

Jeg kunne godt bruge lidt flere veninde til en snak om alt eller ingenting. Din alder er ikke så vigtigt bare vi kan snakke godt sammen.

Jeg er 33 år, har sammen med min mand 35 år, 4 dejlige unger. Pige på 10½, pige på 9, dreng på snart 5 og pige på 2½. Bor i nærheden af Fynshav og da vi alle her i familen er glade for dyr har vi snart en lille minizoo Heste, hund, katte, marsvin, kaniner, fugle, skildpadde, fisk, div. dyr der holder til i vand og 3 forskellige slags høns.

Ud over dyr er vi også have interessert. Min mand er uddannet gartner og jeg frilands så der bliver brugt en del tid på diverse have projekter. Så jeg er en der sagtens kan få tiden til at gå derhjemme men vil da ikke sige nej til en god bytur

Har noget af dette fanget din interesse høre jeg da gerne fra dig af

Mvh

Jeg bor godt nok ikke på Als mere, jeg bor nu i Rinkenæs sammen med min mand og 2 børn, min søn er 6år og min datter er 6måneder.

Vi elsker akvariefisk og har akvarier i de fleste rum

Anmeld

5. august 2011

Katinka1978

Uh det kan også gå hen og blive rigtigt flot med sådan et akvarie i en stue. Hvilken fisk har i deri? Er selv meget facineret af diskos. Synes de er rigtig flotte...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.