ihh jeg bliver altså noget irriteret..
min første jordemoder undersøgelse, som skal ligge i uge 13-15 fik jeg i uge 19 fordi de ikke lige havde fået kaldt mig.. og først her fik jeg bogen "min graviditet, fødsel og barsel" udleveret, hvilket betød jeg jeg ikke kunne komme til den første forældreforberedelse på sygehuset forde det skal være i uge 8-18 og de ligger kun 1 gang pr. mdr. og det var jeg jo noget ærgelig over.
Da jeg så er hos min jordemoder booker hun den næste tid til mig og skriver den ind i mappen.. hun skriver d. 10/08-11 kl 15:15 altså onsdag i næste uge, de har så åbenbart kun konsultationer om onsdagen. Så ringer hun i går kl 15:30 og siger: "Jeg har siddet her og ventet på dig i et kvarter, har du glemt os" Det må jeg jo sige nej til for jeg havde jo altså ikke nogen tid der.. jeg forklare at hun selv har skrevet tiden ind og så siger hun jamen vi har slet ikke nogen tider der hedder 15:15.. o0(hmm du ringer 15:30 og siger du har ventet i et kvarter?!?!).. nåhh hun siger så jeg skal ringe i dag og få en tid hurtigst muligt, da jeg jo idag er i uge 31.
Så har jeg lige ringet og forklarer hvad der er sket og siger at jeg skal have en tid hurtigst muligt, det bliver så d. 17/10..
Jeg påpeger at det er jeg jo i uge 33, så siger hun "jamen så skulle du jo være kommet igår" o0(ja for det vidste jeg jo også, som jeg lige har forklaret dig).. men der var ikke noget at gøre nu har jeg så et tid til om 14 dage.. synes bare det er så dårligt, at de ikke kan finde ud af det.. jeg mener de laver sq da ikke andet end at have konsultationer og booke nye tider..
Det hører så lidt med at min mor har født både min bror og jeg i uge 33 og 34.. så jeg risikere så nærmest at føde inden min 2. jordemorder konsultation.. SUPER!!
Ej jeg ved godt det ikke bliver sådan, men alligevel tanken er der altså..
Anmeld