Baby fylder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. august 2011

Carl-Emil's mor

Hallow ladys...

Må først og fremmest lige sige jeg synes det er en dejlig hyggelig lille MG vi har herinde med nogle søde og venlige kvinder 

Dernæst, kan I andre mærke at fostervand, moderkage og livmoder fylder i forhold til jeres andre indreorganer? 

Jeg har simpelthen så ondt hver gang min blære begynder at blive fyldt, sådan seriøst ondt vil det nok være, er ikke selv særlig god til at bedømme hvornår ting gør rigtig ondt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

-Sigrid-

Höör skriver:

Hallow ladys...

Må først og fremmest lige sige jeg synes det er en dejlig hyggelig lille MG vi har herinde med nogle søde og venlige kvinder 

Dernæst, kan I andre mærke at fostervand, moderkage og livmoder fylder i forhold til jeres andre indreorganer? 

Jeg har simpelthen så ondt hver gang min blære begynder at blive fyldt, sådan seriøst ondt vil det nok være, er ikke selv særlig god til at bedømme hvornår ting gør rigtig ondt 

Tja, der er ikke noget der fylder ved mig endnu, men jeg er så også hele 3 dage efter dig

Anmeld

4. august 2011

Carl-Emil's mor

-Sigrid- skriver:

Tja, der er ikke noget der fylder ved mig endnu, men jeg er så også hele 3 dage efter dig

Ligger din moderkage foran eller bagved baby? 

Min ligger nemlig bagved baby og derfor kunne det godt fylde hurtigere end ved andre, tilgengæld ser jeg stort set ikke gravid ud som mange af jer andre gør 

Anmeld

4. august 2011

-Sigrid-

Höör skriver:

Ligger din moderkage foran eller bagved baby? 

Min ligger nemlig bagved baby og derfor kunne det godt fylde hurtigere end ved andre, tilgengæld ser jeg stort set ikke gravid ud som mange af jer andre gør 

Tror nok min læge har sagt den ligger foran  Men du må ikke hænge mig op på det! Det var også dengang han troede jeg var 2 uger længere henne end jeg egentlig var

Så kan vi se ikke-gravide ud sammen

Anmeld

4. august 2011

Carl-Emil's mor

-Sigrid- skriver:

Tror nok min læge har sagt den ligger foran  Men du må ikke hænge mig op på det! Det var også dengang han troede jeg var 2 uger længere henne end jeg egentlig var

Så kan vi se ikke-gravide ud sammen

heheh det kan du få besked om til MD der kan de nemlig se hvor den ligger 

heheh det er så bare det vi gør en klub for os der er gravide undercover 

Anmeld

4. august 2011

-Sigrid-

Höör skriver:

heheh det kan du få besked om til MD der kan de nemlig se hvor den ligger 

heheh det er så bare det vi gør en klub for os der er gravide undercover 

Okay, skal først til MD d. 24., så dér kan jeg give dig et svar, og så kan du også få et billed af min (forhåbelig) voksende mave

Anmeld

4. august 2011

Louiiiise

Da vi var til kønsscanningen, sagde hun at prinsessen lå og sparkede lige ned på min bære. Så hvis jeg skulle tisse hele tiden kunne hun godt forstå det.

Ved ikke om min bære er blevet mindre, men jeg får også hurtigt ondt selvom jeg ikke synes den er helt fyldt.

Anmeld

4. august 2011

AnneH

JA!! Jeg kan også nogle gange få ondt hvis den bliver fyldt..

Bliver fortalt at jeg ser gravid ud, men synes ikke selv jeg gør, men vejer nu også for meget i forvejen og det sidder på maven... så tror bare folk ikke kan se forskel.

Glæder mig til min MD scanning, men skal først afsted 22. august

Anmeld

4. august 2011

kekp

Jeg kan helt sikkert godt nikke genkendende til det med av i maven/blæren når den bliver fyldt. Jeg sover meget tungt om natten, så når jeg vågner om morgenen gør det helt ondt fordi min blære bare er fyldt, jeg vågner bare ikke altid af det så opdager ikke at det gør ondt før vækkeuret ringer:0)Man kan efterhånden godt se på mig at jeg e gravid, men er også lille og spinkel så der skal ikke så meget til:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.