lidt over 6 uger henne og sulten konstant, andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.001 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. august 2011

LotteN

Man glemmer åbenbart hurtigt.
Jeg er lidt over 6 uger henne og jeg er simpelthen sulten konstant synes jeg - synes det er tidligt at være sulten hele tiden, er/var det også sådan ved jer andre?

For hvis det fortsætter så komme rjeg da til at ligne en hvalros inden jeg når 20 uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

anja89

LotteN skriver:

Jeg er lidt over 6 uger henne og jeg er simpelthen sulten konstant synes jeg - synes det er tidligt at være sulten hele tiden, er/var det også sådan ved jer andre?

For hvis det fortsætter så komme rjeg da til at ligne en hvalros inden jeg når 20 uger

Sådan havde jeg det mens jeg ventede min store datter

Så jeg begyndte at tænke meget over hvad jeg spiste da jeg allerede der konstant var sulten

Jeg tog 22 kg på i den gravilitet  Men Sofie vejede så også 4120 g ved fødslen...

Tillykke med din gravilitet

Anmeld

4. august 2011

lilledittemor

LotteN skriver:

Jeg havde kvalme og opkast indtil 17. Uge, men havde stadig trang til at spise hele tiden men jeg spiste lige hvad jeg havde lyst til og tog tre kilo på.

Anmeld

4. august 2011

Sof

Sådan havde jeg det også, men det stoppede heldigvis da jeg ramte 12 uger. Nu er det lidt begyndt igen, men pga. varmen kan jeg ikke helt spise så tunge måltider, så det er mest frugt der ryger ned 

Anmeld

4. august 2011

Muttitil1+1

Havde det på præcis samme måde, og det startede også da jeg var ca 6 uger henne. Jeg gjorde det at jeg købte skummetmælk som jeg tog et glas af, hvis jeg vidste jeg LIGE havde spist, for min krop havde jo ikke brug for mere næring, så jeg måtte "snyde" den.
Brug små sunde snacks, så skal du ikke være så nervøs for at tage på

Jeg vågnede også om natten fordi min mave skreg på mad og igen tog jeg et glas mælk og lagde mig i seng igen - det hjalp virkelig Det sluttede da jeg var ca 13 uger henne.

Jeg er i dag gået 2 dage over termin og har taget 11 kg på i alt - så det behøver ikke ende i ædeorgier og voldsom vægtstigning

Anmeld

4. august 2011

Frøken J.

Jeg havde det på samme måde, da jeg lige kom over kvalmen.. Nu er livmoderen dog blevet så stor og presser på min mavesæk, at jeg ikke kan spise så meget. Hvilket betyder jeg har holdt vægten et stykke tid nu

Anmeld

4. august 2011

FrkAnnette

Jeg er 7+1, og synes altså også at jeg er sulten hele tiden. Og det kommer bare lige pludseligt.

Anmeld

4. august 2011

Emily2012<3

Sådan har jeg det slet ikke. Jeg føler mig faktisk sjældent sulten efter jeg er blevet gravid. :/

Jeg har dog også kastet op fra uge ca 6-11, flere gange om dagen, og derfor har jeg ikke rigtig følt mig sulten..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.