Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg har en noah i forvejen så det skulle passe til hans navn så måske asta og anna hvis det var piger og drenge der er jeg faktisk blank
Tror det sku være sådan her:
2 piger: Silje og Luna - 2 drenge Loke og Xander - en af hver silje og loke. vi har i for vejen en lækker storm så hvis vi slev ku vælge sku børnene kommer sådan her: storm selje og Loke hihi ..
babytwins skriver: Jeg fik tvillinger i november de hedder LIVA & LOKE.........
Jeg fik tvillinger i november de hedder LIVA & LOKE.........
ihh Loke er bare så sødt hvis vi får en knægt næste gang ska han hedde det hihi .
hvis det kun var min menig så skulle det være
Philippa og Madelina
Bertram og Valdemar
Philippa og Bertram
Hvis manden havde en indflydelse, så var det nok:
Philippa og Isabella
Benjamin og Valdemar( eller Maximilian)
Philippa og Benjamin
Babyklar skriver: ihh Loke er bare så sødt hvis vi får en knægt næste gang ska han hedde det hihi .
vi valgt det fordi ingen hedder det, det er lidt specielt navn kun 274 idanmark hedder det..
Jhasmin og Maria
Rasmus og August
Rasmus og Jhasmin
babytwins skriver: vi valgt det fordi ingen hedder det, det er lidt specielt navn kun 274 idanmark hedder det..
nemlig vi har en storm nu, det er heller ikke så brugt ..
Babyklar skriver: nemlig vi har en storm nu, det er heller ikke så brugt ..
nej det er også flot, det var svært at vælge når man får to på en gang man vil jo også gerne det passer lidt sammen
babytwins skriver: nej det er også flot, det var svært at vælge når man får to på en gang man vil jo også gerne det passer lidt sammen
JA nemlig vi kunne godt tænke os det ku blive sådan her . Storm, Silje og Loke hihi . mange rynket på næsen da vi sagde at være søn skulle hedde storm.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128