Klapvogn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. august 2011

Sabina92

Vi skal ud og købe en Emmaljunga klapvogn imorgen, men jeg ved virkelig ikke hvilke hjul jeg skal vælge, dreje hjul eller standard??

Hurtig hjælp tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

Sabina92

Sabina92 skriver:

Vi skal ud og købe en Emmaljunga klapvogn imorgen, men jeg ved virkelig ikke hvilke hjul jeg skal vælge, dreje hjul eller standard??

Hurtig hjælp tak

Hallo folksen (: kom med jeres råd

Anmeld

3. august 2011

Kløver

Sabina92 skriver:

Hurtig hjælp tak

tja min kan begge dele men er vild med at de kan dreje, gør den så dejlig at køre med, men er jo en smagssag så bedste råd er jo nok, at tage en med svinghjul, og en med faste hjul og gå en lang tur rundt i butikken håber i finder en god i vil blive glade for

Anmeld

3. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Sabina92 skriver:

Hurtig hjælp tak

Uh det kommer an på jeres behov. Så vidt jeg har forstået er sving/drejehjul rigtig godt hvis man skal meget rundt i byen, hvor standard nok egner sig bedre til lange ture i det grønne og ujævnt terræn. 

Man kan vist få nogle modeller hvor man kan låse sving/drejehjulene, men det er så stadig ikke samme type dæk der er som på standard. 

Anmeld

6. august 2011

MorEllen

Vi har en Emmaljunga Cerox, og er vildt glad for den! Vi valgte at ikke have drejbare hjul, da vi kommer til at bruge den mest i kupperet terreng... Men når jeg går med den i byen skulle jeg ønske jeg havde drejbare hjul på.. den er litt tung at manaurere sig fram med i butikker osv. Så hvis du primært skal bruge den i byen så ville jeg valgt drejbare hjul
Hvilken modell og hvilken farve skal i ha? Det er meget gode vogne

Anmeld

6. august 2011

Sabina92

Morellen skriver:

Vi har en Emmaljunga Cerox, og er vildt glad for den! Vi valgte at ikke have drejbare hjul, da vi kommer til at bruge den mest i kupperet terreng... Men når jeg går med den i byen skulle jeg ønske jeg havde drejbare hjul på.. den er litt tung at manaurere sig fram med i butikker osv. Så hvis du primært skal bruge den i byen så ville jeg valgt drejbare hjul
Hvilken modell og hvilken farve skal i ha? Det er meget gode vogne

Jeg har købt den, det er en ny model den er sort med rød stribe og dreje hjul men det ene hjul gik i stykker da jeg var på vej hjem.. så måtte ud med den idag og får den så nok først tilbage sidst i næste uge /; øvvv

Anmeld

7. august 2011

MorEllen

Sabina92 skriver:

Jeg har købt den, det er en ny model den er sort med rød stribe og dreje hjul men det ene hjul gik i stykker da jeg var på vej hjem.. så måtte ud med den idag og får den så nok først tilbage sidst i næste uge /; øvvv

Ej hvor irriterende med det hjul! Det regner man ikke lige med at sker på vej hjem fra butikken vel..! Sort med røde stripe var også min mands favoritt da vi skulle købe.. men jeg fik ( som altid ) viljen min, så da blev den brun Men den sorte er også suberlækker!
Håber I snart får vognen tilbage og at i blir glade for den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.