hvordan kan de tag så meget fejl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

Ranarupta

-Sigrid- skriver:

Haha xD Min kæreste var vild begejstret for størrelsen, men så var de så ømme at han ikke måtte røre, så gik det over og nu ligger jeg og drypper fra dem konstant 

Puh, ømheden var ganske rædselsfuld!

Synes, at det var slemt i brusebadet, når strålerne ramte  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Vi fandt drømmevognen idag - og den køber vi i næste månede.

Denne, bare med hvide streger.

Jeg tror nok vi skal nå det, og økonomisk bliver det absolut intet problem.

Min kæreste er 21, og har et fast arbejde. Og jeg arbejer selv fuldtid en i smykkebutik. Også døde min morfar desværre, for to år siden. men han efterlod mig en konto med 50.000,- kr og en til(også 50.000,- kr) men, det kan jeg førest bruge når jeg er 21.

Men, de er jo en kæmpe hjælp til baby udstyr og alt det der hører med.

Har lavede en hurtig liste over det vigtigste

Seng

Auto Stol

Barnevogn

Tøj - bukser, sæt, bodyer, flyverdragt, fleec, bluser, heldragter, sparkedragter, sokker osv.

Badekar, kam, nege klipper, olie osv.

Et tæppe til at svøbe ham ind i.

baby dyne, og pude? (ved jeg ikke om er nødvendigt?)

dyne betræk, og lagn.

Puslebord, puslehynde osv.

lidt legetøj.

sutter og evt sutteflasker

lammeskind

Stof bleer.

hmm.. Er der noget jeg mangler?

Du har alle de vigtige ting, men noget aktivitets tæppe, skråstol, sengehimmel osv kan man også bruge, men i kan jo også vælge at ønske det i barsel/julegave.
Pude er ikke nødvendigt for en baby, faktisk fraråder mange dem (det er også derfor de er så tynde).
Og som alle vil sige, stofbleer kan man ikke få nok af, da man kan bruge dem til alt muligt.
Nårh jo hagesmækker mangler du, de er halv vigtige, tænk nu hvis han savler meget

Skønt i økonomisk har styr på det, selvom betingelserne ikke er så ønsket (din morfar).

Anmeld

3. august 2011

-Sigrid-

Ranarupta skriver:

Puh, ømheden var ganske rædselsfuld!

Synes, at det var slemt i brusebadet, når strålerne ramte  

Ja, føj! :O Til gengæld var en varmepude på dem det bedste 

Nu hvor råmælken er ved at blive lavet og løber lidt klør de bare som ind i pokker :O

Anmeld

3. august 2011

tazz

Tjah, når du ikke engang selv har opdaget det, så kan det jo sagtens være, at du bare ikke er vokset særlig meget, så dit symfysemål ikke svarer til ugerne. Det kan så vidt jeg har hørt godt ske for unge gravide.
Lægen kan jo ikke måle andet end det, og hvis du ikke kan fortælle at der er sket ændringer, så kan jeg godt forstå, at han kan tage fejl. Han er jo ikke synsk  så en scanning må det til.

Min veninde er lige bleve papfarmor, og pigen (på din alder) havde heller ikke opdaget noget før hun var 8 måneder henne. Man havde heller intet kunne se på hende. Sikket chok!

Rigtig god graviditet, selvom den er lidt uventet

Anmeld

3. august 2011

millesofie

Først stort TILLYKKE

hvor er det dejligt for jer

nu ved jeg godt at du siger at i har fundet drømme vognen men har du set dem her, de er fede men de koster ikke en bondegård

http://www.flip-flap.dk/ 

og det med tøjet, jeg har købt en del på www.trendsale.dk og der er også en del herinde der syr nogle ret fede ting

knus og kram fra Mille-Sofie

Anmeld

3. august 2011

Ranarupta

-Sigrid- skriver:

Ja, føj! :O Til gengæld var en varmepude på dem det bedste 

Nu hvor råmælken er ved at blive lavet og løber lidt klør de bare som ind i pokker :O

Hm, tror at jeg er i dårlig kontakt til mine bryster
Ingen kløe el. noget...  

Anmeld

3. august 2011

Kløver

Anonym skriver:

Jeg tog en test og stod med en posivtiv test i hånden.

så ringede til lægen for at få det bekræftede, fik en tid og var deroppe for en lille uge siden, han sagde den var go' nok og at  jeg cirka var otte uger henne.

Pga. min alder blev jeg sendt til en tidlig scanning(før NF) for at finde ud af om barnet var sundt og rask.

Jeg kommer så op til scanning idag - og da hun sætter scannerne på min mave, siger hun - var langt var det du sagde du var henne? også sagde jeg bare 8-9 uger.

Så siger hun - nej, du er 20 uger henne, og venter en sund og rask dreng!

wow hvor vildt, gik de ikke ud fra hvornår du sidst havde mens... det var da helt vildt

men stort tillykke med den "lille" trold i maven

Anmeld

3. august 2011

-Sigrid-

Ranarupta skriver:

Hm, tror at jeg er i dårlig kontakt til mine bryster
Ingen kløe el. noget...  

Det vil jeg da kalde positivt Tror også bare det er fordi de danner så meget af det der sukkervand

Anmeld

3. august 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Jeg tog en test og stod med en posivtiv test i hånden.

så ringede til lægen for at få det bekræftede, fik en tid og var deroppe for en lille uge siden, han sagde den var go' nok og at  jeg cirka var otte uger henne.

Pga. min alder blev jeg sendt til en tidlig scanning(før NF) for at finde ud af om barnet var sundt og rask.

Jeg kommer så op til scanning idag - og da hun sætter scannerne på min mave, siger hun - var langt var det du sagde du var henne? også sagde jeg bare 8-9 uger.

Så siger hun - nej, du er 20 uger henne, og venter en sund og rask dreng!

HOLD DA OP.. jamen så er der jo bare mindre ventetid til du skal føde...  

Tillykke.. 

det er jo menneskeligt at fejle, også hvis man er læge og det her er jo hvis du jo selvfølgelig ønsker barnet, en "bagatel" den slags er jo set før... jeg har hvertfald en del tæt på mig hvor de fandt ud af at de var gravide hvor de var langt henne og hvor lægerne ikke vidste hvor langt de var henne..

der er sågar en i min familie der blev steriliseret og en uges tid efter operationen finder man så ud af at hun er gravid og er 5 mdr henne... så det kan ske... det er underligt at det kan ske. men det kan ske.. for nogle desværre, fordi at hvis de ikke ønsker barnet i nogle tilfælde kan være tvunget til at få et barn de ikke ønsker sig. 

men håber da at det er et barn du gerne vil have

Anmeld

3. august 2011

Fru.Mäes <3

Hold da op mand - det er da noget af en kamel at sluge hva'! Men så ved k hvert fald det er en lille dreng I venter jer - TILLYKKE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.