Til jer som har blødt under graviditeten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.069 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. august 2011

Risen

Hvor meget blødte i? 

Var det friskt eller gammelt

og endte det i en sa eller en rigtig graviditet? 

På forhånd tak..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

JeNoVa

Risen skriver:

Hvor meget blødte i? 

På forhånd tak..

Jeg blødte cirka 3 måneder ind i min første graviditet, og det resulterede i en fin lille pige Jeg husker ikke helt, hvordan blodet så ud, men der var mindre af det end ved en almindelig menstruation.

Anmeld

4. august 2011

Fenja09

Jeg blødte omkring 7-8. uge og igen omkring uge 10. Det var ikke frisk blod og der var ikke særlig meget af det. Idag er jeg i uge 36 og har en rigtig god graviditet uden de store gener.

Har en veninde der blødte igennem hele hendes graviditet og røg på hospitalet med styrtblødning, men intet var "galt" udover blødningen. Hun blødte som om hun havde menstruation. Hun har idag en sund og rask dreng der blev født uden komplikationer.

/Fenja

Anmeld

4. august 2011

AWO

Jeg har en veninde, der styrtblødte i flere uger fra omkring uge 12, hver gang hun lavede det mindste, og hun har 20 dage til termin nu, og venter sig en sund og rask lille pige.  Så det kan altså godt lade sig gøre, selvom man bløder meget! Hun havde en stor blodansamling i kanten af fosterhinden, vist nok på grund af en cyste.

Jeg føler med dig - det må være noget af et mareridt at skulle gå igennem.  Jeg håber, du får et mere klart svar i morgen.

Anmeld

4. august 2011

Chalala85

I min første graviditet blødte jeg i uge 10. Frisk blod men kun sådan at det var på papiret når jeg tørrede mig. Det stoppede efter et par timer og fik en sund dejlig dreng ud af det.

HAr dog hørt om flere som bløder meget i ugerne 6-12 og som stadig fuldføre en normal graviditet.

Anmeld

4. august 2011

SussieThyssen

Risen skriver:

Hvor meget blødte i? 

På forhånd tak..

Jeg blødte on and off gennem hele graviditeten ret meget med nr 1 og altid friskt blod.

Med nr 2 var det de første 4 mdr ved mens tid. Her var det lidt friskt, men gik hurtigt over til brunligt udflåd.

Jeg fik sunde og raske børn

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. august 2011

Sof

Jeg har blødt 3-4 gange i denne graviditet. 2 af gangene var det meget, så meget så min gynækolog blev forskrækket. Det var friskt blod alle gange og alle gange var inden uge 12, men jeg er trods det stadig gravid 

Anmeld

4. august 2011

MorTil2<3

Hej

Jeg ville da lige svare, for jeg søgte selv denne form for info da jeg blødte.. Mit startede som en styrtblødning i uge 13 med efterfølgende smerter, det var bare friskt blod og MEGET af det! Var egentlig sikker på det var en abort men baby havde det fint, og de kunne ik finde en årsag til blødningen - men det stilnede lidt af og så småblødte jeg til og med uge 18, hvor det til sidst bare var brunt tørt udflåd. Hehe..

Håber du kan bruge det til noget

Anmeld

4. august 2011

Frejasen

Hej :-)

Jeg har været gravid to gange og blødte begge gange. Den første endte i SA den anden i en dejlig datter.

Den første blødte jeg frisk blod en hel dag og havde en mærkeli tom fornemmelse inden i. Kunne mærke den var gal. ( uge 12 SA) Den anden blødte jeg først mørkt blod og en morgen MEGET frisk blod. Men scanningen viste et tappert hjerte og alt endte godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.