Video fra min 3D scanning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

Frøken J.

Kruse90 skriver:

ej hvor er det fedt
Tak for kigget.

Det vil jeg helt klart også gerne have

Selv tak! Det synes jeg også i skal til den tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

Laulund87

Frøken J. skriver:

Hun føles sådan lige nu! Av av av! Hun sørger i hvert fald for at gøre sig magelig på min bekostning!

Hæhæhæ dygtig pige

Anmeld

4. august 2011

CamillaSoefelt

Frøken J. skriver:

Har jo før delt billeder, men tænkte det måske kunne være meget sjovt også at se video. Især for folk som måske overvejer sådan en scanning, og gerne vil se hvad der sker

Jeg har kortet den ned fra en halv time til 10 minutter, og har med vilje også medtaget noget af det i 2D Og har skåret det fra med hendes kønsdele, det synes jeg ikke lige rager hele verden. Hehe!

Well, enjoy, hvis det har interesse. Jeg var 27+3 på det tidspunkt, og er i dag 31+3

http://www.youtube.com/watch?v=l_RrbgCDgvw

Ah men, hun er jo såååå sød! Ih jeg vil os ha baby igen;-)!

Anmeld

4. august 2011

FrkAnnette

Hvor er det bare en fantastisk lille film Der er ingen tvivl om vi også skal have sådan en scanning, lige meget hvad det koster. Hun ser simpelthen så skøn ud!

Anmeld

4. august 2011

anynom

Tillykke med hende =) Hvor ser hun skøn ud =)

Vi skal selv afsted d. 3/10 og nu glæder vi os endnu mere =)

Anmeld

4. august 2011

MortilCilas

Chalala85 skriver:

Super spændene virkelig god video. Jeg skal helt klart lokke manden med til sådan en Hvad koster det?

Det kommer an på hvor man bor i landet, jeg søgte flere steder på nettet, og langt de fleste steder kosted det over 1000kr. Men jeg betalte selv 800kr

Anmeld

4. august 2011

Chalala85

Cilas skriver:

Det kommer an på hvor man bor i landet, jeg søgte flere steder på nettet, og langt de fleste steder kosted det over 1000kr. Men jeg betalte selv 800kr

Ja har også selv luret lidt..kommer nok af med 1200,- men det er også okay

Anmeld

4. august 2011

channie-g

Frøken J. skriver:

Har jo før delt billeder, men tænkte det måske kunne være meget sjovt også at se video. Især for folk som måske overvejer sådan en scanning, og gerne vil se hvad der sker

Jeg har kortet den ned fra en halv time til 10 minutter, og har med vilje også medtaget noget af det i 2D Og har skåret det fra med hendes kønsdele, det synes jeg ikke lige rager hele verden. Hehe!

Well, enjoy, hvis det har interesse. Jeg var 27+3 på det tidspunkt, og er i dag 31+3

http://www.youtube.com/watch?v=l_RrbgCDgvw

hvor er hun da skøn... nu glæder jeg mig endnu mere til vi skal til det på tirsdag :-D

Anmeld

4. august 2011

Isabella_mor

dejlig video og sikke en skøn lille bassepige. ih hvor er hun dejlig, det bliver smadder spændende når du har født....  

kan dog ikke lade være med at blive kvart irriteret over at hende scanningsjordemoderen/der snakker lyder somom hun tygger HELT VILDT meget på tyggegummi, gjorde hun det under scanningen??

Anmeld

4. august 2011

MortilCilas

Chalala85 skriver:

Ja har også selv luret lidt..kommer nok af med 1200,- men det er også okay

Det er det værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.