Vildt ondt i min mave :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

947 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. august 2011

Karina1

Hej

Stoppede på provera i mandags for at fremkalde blødning, idag har jeg vildt ondt i maven, stik/jag ind i siderne og følelser som mens smerter.

Håber bare det er min første mens siden nov. 2010, som er ved at komme, så vi kan begynde i behandling, så der forhåbligt snart er en bette spire i min mave <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

Lisbeth1985

Karina1 skriver:

Hej

Stoppede på provera i mandags for at fremkalde blødning, idag har jeg vildt ondt i maven, stik/jag ind i siderne og følelser som mens smerter.

Håber bare det er min første mens siden nov. 2010, som er ved at komme, så vi kan begynde i behandling, så der forhåbligt snart er en bette spire i min mave <3

AV AV!! Men tror ikke, at du skal bekymre dig.. Afvent og se om fru rød kommer..

God bedring

Lisbeth

Anmeld

3. august 2011

Karina1

Lisbeth1985 skriver:

AV AV!! Men tror ikke, at du skal bekymre dig.. Afvent og se om fru rød kommer..

God bedring

Lisbeth

Tak tak Er skam heller ikke bekymret overhovedet, er sikker på det er gode tegn, så har min krop da reageret på pillerne

Så håber bare snart det kommer ( helst inden imorgen) det bliver bare vildt mærkeligt, at få det, når jeg ikke har haft mens i 9måneder :O

Anmeld

3. august 2011

Lisbeth1985

Karina1 skriver:

Tak tak Er skam heller ikke bekymret overhovedet, er sikker på det er gode tegn, så har min krop da reageret på pillerne

Så håber bare snart det kommer ( helst inden imorgen) det bliver bare vildt mærkeligt, at få det, når jeg ikke har haft mens i 9måneder :O

Det bliver da dejligt at få det så Og så er du jo også et skridt tættere på ønskebarnet

Anmeld

3. august 2011

Karina1

Lisbeth1985 skriver:

Det bliver da dejligt at få det så Og så er du jo også et skridt tættere på ønskebarnet

Ja det håber vi da  Håber bare det sker hurtigt

Anmeld

3. august 2011

Lisbeth1985

Karina1 skriver:

Ja det håber vi da  Håber bare det sker hurtigt

Man plejer vidst at sige, at mens skal komme indenfor 10 dage efter pillestop...

Anmeld

4. august 2011

Karina1

Lisbeth1985 skriver:

Man plejer vidst at sige, at mens skal komme indenfor 10 dage efter pillestop...

Puha, så kan der gå lang tid med ondt i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.