michella80 skriver:
Fik du spist mindre sukker?? Jeg har ikke rørt noget i dag. Og der var stadig kage og jeg sagde stadig nej!!! Og så åd jeg en masse frugt!!! I går aftes var jeg vildt fristet. Det er også ret ondt, for herhjemme har vi chips, småkager, brownies og is!!! Snak lige om at have lyst til at gå amok. I stedet tog jeg en ostehaps! OMG mand! Det var lidt fladt, men det var bare det der med lige t få et eller andet! Så... Jeg spiste ikke noget jeg ikke skulle. Jeg er bare i et lille dilemma. Vi har lige købt is hos Hjemis og det skal jo ikke bare ligge der i al evighed. Jeg kan bare ikke finde ud af hvornår jeg så må spise det

Haha, jeg har LIGE været ved at lave lignende tråd, men så skulle jeg lige være sutteopsamler for Felix, så du kom først 
Det er gået fint!! Jeg fik chokomüsli til frokost, fordi jeg havde ventet for længe med at spise. Så går jeg fuldstændig sukkerkold, og skulle bare have noget hurtigt! Men altså, der er da mælk på og alting!
Jeg har været ude at handle, og ikke købt noget forbudt, så ja, det er gået ok - men ikke sådan prale-agtigt-godt! 
Du er skidesej - jeg stemmer for at du må få en is på fredag, til Disney Show 

Anmeld