Ambivalens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. februar 2008

Doktor Doolittle

Hej I skønne tøser

Jeg er ambivalent disse dage. Glad for at jeg snart afleverer ph.d., melankolsk over alle de fantastiske kolleger jeg snart skal forlade, forelsket i mine 3 drenge, spændt på hvordan det skal gå på nyt job på mandag, angst ved tanken om hvordan jeg pludselig skal kunne klare en døgnvagt på 25 timer, lykkelig over at min depression ikke rører på sig på trods af meget stress for tiden, ked af at vores super søde lejer snart flytter ud, ja jeg kunne blive ved. Mit hovede er fyldt op med alle følelser, fra den ene ende af spektret til det andet.
Er det bare forårskuller (?) Andre der har det sådan for tiden (?)

Knus og god dag til alle fra Tina (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2008

Stumpen

Hej igen..

Spurgte til did i det indlæg du skrev til os tidligere, men kunne jo bare have læst her.. ;)
Når noget afslutter og noget nyt starter op popper der mange følelser op i en.. Det kendte er altid det sikreste..
Jeg er sikker på at du nok skal klare dit nye job, for du er nemlig så sej..
Qnus Anja..

Anmeld

29. februar 2008

Munder

Hej

Jeg tror det er meget normalt at følelserne drøner rundt i kroppen, når man - som du gør nu - står ved et vendepunkt i livet. Og som du selv skriver sker der meget for dig lige nu.

Nyd alle de positive tanker og følelser, så går det hele såmænd nok.

Glæder mig til at høre om det nye job.
knus
Dorte

Anmeld

29. februar 2008

Doktor Doolittle

Stumpen skriver:

Hej igen..

Spurgte til did i det indlæg du skrev til os tidligere, men kunne jo bare have læst her.. ;)
Når noget afslutter og noget nyt starter op popper der mange følelser op i en.. Det kendte er altid det sikreste..
Qnus Anja..

Anmeld

29. februar 2008

Doktor Doolittle

Stumpen skriver:

Hej igen..

Qnus Anja..

Anmeld

29. februar 2008

Doktor Doolittle

Stumpen skriver:

Hej igen..

Qnus Anja..

Anmeld

29. februar 2008

Doktor Doolittle

HOV jeg kan vist ikke finde ud af at citere lige nu ;) Nå men jeg ville bare sige 1000 tak for de søde ord Anja, det varmer helt ind i hjertet at høre (L)
Knus Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.