puuuuuuhhh altså da....... har de sidste par dage gået med en fornemmelse af at jeg var gravid. Ikke fordi jeg har de vilde symptomer på det faktisk. Kan ikke rigtig forklare det. Og skal først have min mens på fredag. Så tog en test idag. og sørme om der ikke allerede kom en svag test streg... og så stod jeg der og tænkte!!!! aarrrrrrh shit altså........ var glad og samtidig meget meget forvirret....... Jeg er single!..... så dog noget til min ex kæreste alligevel da vi stadig har det godt sammen og stadig elsker hinanden. Vi skal bare ikke være kærester pt.... og vi har virkelig passet sådan på!!... og nu står jeg her.......
Noget indeni siger mig det ikke er smart som situationen er nu... men det meste indeni mig siger at du overhovedet ikke vil overveje at få det fjernet. Jeg har mistet 2 gange før med min ex kæreste ufrivilligt og nu står jeg her og vil jeg så overveje at fjerne den her lille spire hvis det viser sig den er sund og rask???? NEJ.... jeg har en dejlig datter i forvejen.... har et dejlig arbejde...... en dejlig dejlig familie og venner lige i nærheden..... okay økonomi..... det kan jeg da simpelhen ikke........
Det kan da godt være at den lille spire ikke er planlagt. Men den er da mere end velkommen og har masser af kærlighed at give ud af endnu......
jaaaa undskyld..... ved ikke hvad jeg ville med det.... nok bare lige ud med det.... :-)
hilsner fra en glad men også lidt forvirret/fortvivlet tøs :-)
Anmeld