gravid............ hva nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. august 2011

Anonym trådstarter

puuuuuuhhh altså da....... har de sidste par dage gået med en fornemmelse af at jeg var gravid. Ikke fordi jeg har de vilde symptomer på det faktisk. Kan ikke rigtig forklare det. Og skal først have min mens på fredag. Så tog en test idag. og sørme om der ikke allerede kom en svag test streg... og så stod jeg der og tænkte!!!! aarrrrrrh shit altså........ var glad og samtidig meget meget forvirret....... Jeg er single!..... så dog noget til min ex kæreste alligevel da vi stadig har det godt sammen og stadig elsker hinanden. Vi skal bare ikke være kærester pt.... og vi har virkelig passet sådan på!!... og nu står jeg her.......

Noget indeni siger mig det ikke er smart som situationen er nu... men det meste indeni mig siger at du overhovedet ikke vil overveje at få det fjernet. Jeg har mistet 2 gange før med min ex kæreste ufrivilligt og nu står jeg her og vil jeg så overveje at fjerne den her lille spire hvis det viser sig den er sund og rask???? NEJ.... jeg har en dejlig datter i forvejen.... har et dejlig arbejde...... en dejlig dejlig familie og venner lige i nærheden..... okay økonomi..... det kan jeg da simpelhen ikke........

Det kan da godt være at den lille spire ikke er planlagt. Men den er da mere end velkommen og har masser af kærlighed at give ud af endnu......

jaaaa undskyld..... ved ikke hvad jeg ville med det.... nok bare lige ud med det.... :-)

hilsner fra en glad men også lidt forvirret/fortvivlet tøs :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

puuuuuuhhh altså da....... har de sidste par dage gået med en fornemmelse af at jeg var gravid. Ikke fordi jeg har de vilde symptomer på det faktisk. Kan ikke rigtig forklare det. Og skal først have min mens på fredag. Så tog en test idag. og sørme om der ikke allerede kom en svag test streg... og så stod jeg der og tænkte!!!! aarrrrrrh shit altså........ var glad og samtidig meget meget forvirret....... Jeg er single!..... så dog noget til min ex kæreste alligevel da vi stadig har det godt sammen og stadig elsker hinanden. Vi skal bare ikke være kærester pt.... og vi har virkelig passet sådan på!!... og nu står jeg her.......

Noget indeni siger mig det ikke er smart som situationen er nu... men det meste indeni mig siger at du overhovedet ikke vil overveje at få det fjernet. Jeg har mistet 2 gange før med min ex kæreste ufrivilligt og nu står jeg her og vil jeg så overveje at fjerne den her lille spire hvis det viser sig den er sund og rask???? NEJ.... jeg har en dejlig datter i forvejen.... har et dejlig arbejde...... en dejlig dejlig familie og venner lige i nærheden..... okay økonomi..... det kan jeg da simpelhen ikke........

Det kan da godt være at den lille spire ikke er planlagt. Men den er da mere end velkommen og har masser af kærlighed at give ud af endnu......

jaaaa undskyld..... ved ikke hvad jeg ville med det.... nok bare lige ud med det.... :-)

hilsner fra en glad men også lidt forvirret/fortvivlet tøs :-)

Det lyder som om du har truffet dit valg. Stort tillykke med den store overraskelse. 

Anmeld

3. august 2011

Anonym trådstarter

jaaaaaahhh det tror jeg jeg har :-)

og mange tak og ja lad os bare kalde det en overraskelse da

Anmeld

3. august 2011

Silja&Noam

Jamen så stort tillykke herfra os

Anmeld

3. august 2011

Anonym trådstarter

taaark skal ha

og tillykke til dig også... hvor langt er du henne?? :-)

Anmeld

3. august 2011

-Sigrid-

Tillykke!

Hvad siger x'en?  

Anmeld

3. august 2011

Anonym trådstarter

åårrh ja hvad siger han??

først blev han vidst ret chokket..... men nu siger han at beslutningen er op til mig... han vil ikke presse mig til noget..... så jeg sys han er svær at finde ud af. Men han har så også kun lige fået det at vide så skal nok lige give ham en chance for at forstå det. Har knap nok selv forstået det endnu

så må vi se hvad han siger til det hele når det er gået op for ham......

Anmeld

3. august 2011

Anonym skriver:

Det da dejligt! Skal da nok gå rigtig fint! 

Anmeld

3. august 2011

Anonym skriver:

Det da dejligt! Skal da nok gå rigtig fint! 

Anmeld

3. august 2011

Anonym trådstarter

jaaaah det håber jeg da godt nok...... kender ham jo også. Ved han trods alt meget gerne vil ha barn. Men er stadig lidt bange for han pludselig flipper helt ud og ikke vil noget som helst og blir skide sur og hva ved jeg fordi vi netop ikke er kærester længere og ved det betyder mest for ham at mor og far er sammen når man sætter børn i verden. Men iiihh altså det ville jeg jo også helst. Men der er jo aldrig nogen garantier for at mor og far bliver sammen....Men ja det må jeg jo tage som det kommer :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.