Clairvoyant fyn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.125 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. august 2011

mor til lille emma

Er der en herinde som kender til Dorthe som bor i Ellinge ved Ullerslev på fyn, om hun har lukket eller hvordan?? Jeg ved det før hen hed Åndehullet, men når jeg prøver at finde hende virker hjemmesiden ikke (mener det var dorthe-gigi.dk eller noget)

Jeg var til clairvoyant i dag og nej hvor følte jeg mig til grin!! Alt var forkert, okay hun nævnte en 3 ting som passede fint men det var sådan noget med "din mor vil gerne blande sig, men så må du skære igennem" og bla bla bla, hun spurgte mig sågar om jeg havde en kæreste, om jeg havde børn, hvor gammel han/hun var og hvilket køn barnet var.. Intet med uddannelse, jo at jeg var kreativ, hvilket jeg IKKE er.. Hmm, jeg er SÅ skuffet!!!

Jeg har været med Dorthe for en 3 år siden ca. og da der er sket en masse i mit liv og jeg står lidt ved en skillevej, vil jeg gerne til hende igen..

Hvis I ikke kender dorthe, kender I så andre GODE???

Hilsen Anni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

Stumpen

Kender hende godt.. Var hos hende for 4 år siden.. Vi ville have været afsted nu her, men kan heller ikke finde hende, så tror hun har lukket butikken 

Anmeld

3. august 2011

mor til lille emma

Stumpen skriver:

Kender hende godt.. Var hos hende for 4 år siden.. Vi ville have været afsted nu her, men kan heller ikke finde hende, så tror hun har lukket butikken 

Ja det ser sådan ud desværre, sidst jeg kiggede på hjemmesiden er vel en 6 mdr siden og der snakkede de om sygdom men at hun var ok igen.. Hmm..

Alt hvad hun har sagt dengang har passet og jeg er en smule overrasket over hvor præcis hun ramte dengang, så ville gerne derover igen

Anmeld

3. august 2011

Stumpen

mor til lille emma skriver:

Ja det ser sådan ud desværre, sidst jeg kiggede på hjemmesiden er vel en 6 mdr siden og der snakkede de om sygdom men at hun var ok igen.. Hmm..

Alt hvad hun har sagt dengang har passet og jeg er en smule overrasket over hvor præcis hun ramte dengang, så ville gerne derover igen

Mange ting har også passet her... Dengang boede vi i et grønt hus og det sagde hun at hun ikke kunne se os i, men i et gult rækkehus og gæt hvilken bolig vi bor i i dag?? 

Anmeld

3. august 2011

mor til lille emma

Stumpen skriver:

Mange ting har også passet her... Dengang boede vi i et grønt hus og det sagde hun at hun ikke kunne se os i, men i et gult rækkehus og gæt hvilken bolig vi bor i i dag?? 

Hihi! Her nævnte hun min mors tænder, min brors fodbold og en kommende skade, min uddannelses længde og hvad det var, kæreste, hans job, udseende, hans personlighed, hvor mange børn jeg ville få, bolig, dengang var der problemer med det og det nævnte hun og hvad jeg skulle gøre oma. Alt passede.. Spooky, men fedt på en måde

Du kender ikke en anden ?

Anmeld

3. august 2011

Stumpen

mor til lille emma skriver:

Hihi! Her nævnte hun min mors tænder, min brors fodbold og en kommende skade, min uddannelses længde og hvad det var, kæreste, hans job, udseende, hans personlighed, hvor mange børn jeg ville få, bolig, dengang var der problemer med det og det nævnte hun og hvad jeg skulle gøre oma. Alt passede.. Spooky, men fedt på en måde

Du kender ikke en anden ?

Nej, desværre.....

Anmeld

3. august 2011

mor til lille emma

Stumpen skriver:

Nej, desværre.....

ok. jeg ved der er en mand i middelfart, men kan ikke huske hans navn

Anmeld

4. august 2011

mor til lille emma

Ikke andre?

Anmeld

14. november 2011

fru holst

Hejsa. 

Jeg har fundet (Dorthe) som i søger. 

Hun hedder sheala. 

Hendes hjemmeside er shealap.me 

Håber i kan bruge dette. 

Mvh. 

Fru Holst. 

Anmeld

4. marts 2012

Dorte D

Dorthe hedder Sheala Pedersen idag. Hendes telefonnummer er: 61362236

mvh

Dorte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.