rokketænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.393 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. august 2011

aya-zia

hjælp de damer...

min lille pige har en (eller hun har faktisk 4) rokketænder, men en som er meget løs... og den gør bare SÅ ondt på hende at hun faktisk ik rigtig har spist i 3 dage.. hvad skal jeg dog gøre...

nogle der har nogle ider til noget smærtelindrende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

B&J

Uhh lyder slet ikke sjovt forstår desværre ikke hvorfor det eneste bud jeg har er en anden tand er på vej op også...

men mon ikke man kan få noget på apoteket man kan smøre på

håber snart rokketanden er ude og hun kan spise

Anmeld

3. august 2011

aya-zia

B&J skriver:

Uhh lyder slet ikke sjovt forstår desværre ikke hvorfor det eneste bud jeg har er en anden tand er på vej op også...

men mon ikke man kan få noget på apoteket man kan smøre på

håber snart rokketanden er ude og hun kan spise

uhhhhhh det håber ejg godt nok også snart den er....

hmmm tror jeg må der ind i morgen og høre dem... for hun har VIRKELIG ondt

Anmeld

3. august 2011

B&J

aya-zia skriver:

uhhhhhh det håber ejg godt nok også snart den er....

hmmm tror jeg må der ind i morgen og høre dem... for hun har VIRKELIG ondt

åhhh stekkels hende, de er dumme ja de er og det er jo slet ikke godt hun ikke rigtigt kan spise

Anmeld

3. august 2011

Tin

Profilbillede for Tin

Ja de kan gøre meget ondt. Vores tandlæge trækker dem gerne ud, hvis de er til stor gene for barnet, eller hvis den nye tand er ved at titte op inden bagved.......så prøv da og ringe til jeres tandlæge, måske vil han lige se på den....Og det har på ingen måde gjort ondt på mine børn at få den vippet ud, for de sidder sjælden ret fast jo.

Anmeld

3. august 2011

aya-zia

B&J skriver:

åhhh stekkels hende, de er dumme ja de er og det er jo slet ikke godt hun ikke rigtigt kan spise

det er fortænder hun skifter... eller det er den ene lige ved siden af i undermunden....

nej det er noget skidt... og hun er sku tynd nok i forvejen

Anmeld

3. august 2011

aya-zia

Tin skriver:

Ja de kan gøre meget ondt. Vores tandlæge trækker dem gerne ud, hvis de er til stor gene for barnet, eller hvis den nye tand er ved at titte op inden bagved.......så prøv da og ringe til jeres tandlæge, måske vil han lige se på den....Og det har på ingen måde gjort ondt på mine børn at få den vippet ud, for de sidder sjælden ret fast jo.

tanden under er ik fremme og vi må slet ik røre den... så vil ik ta til tandlæge og risiker hun ender med tandlægeskræk... (hun er ik så vild med dem i forvejen)

Anmeld

3. august 2011

B&J

aya-zia skriver:

det er fortænder hun skifter... eller det er den ene lige ved siden af i undermunden....

nej det er noget skidt... og hun er sku tynd nok i forvejen

åhh sådan noget, ja normalt er det jo sjovt når man får rokketænder men i bund og grund vil man også gerne have dem ud for når man spiser gjorde det jo lidt ondt og man bruger jo sine fortænder til rigtig meget

Anmeld

3. august 2011

aya-zia

B&J skriver:

åhh sådan noget, ja normalt er det jo sjovt når man får rokketænder men i bund og grund vil man også gerne have dem ud for når man spiser gjorde det jo lidt ondt og man bruger jo sine fortænder til rigtig meget

ja netop... og vi kan slet ik få lov til at rør ved den... hun ligger bare på sofan og er total pyller.... for hun er jo også sulten... men hun vil slet ik ha noget i munden... heller ik suppe eller noget... hun vil kun ha vand

Anmeld

3. august 2011

B&J

aya-zia skriver:

ja netop... og vi kan slet ik få lov til at rør ved den... hun ligger bare på sofan og er total pyller.... for hun er jo også sulten... men hun vil slet ik ha noget i munden... heller ik suppe eller noget... hun vil kun ha vand

åhhh øv øv.. håber godt nok de snart er ude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.