test blodprøve, hvordan det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg holder mig hemmelig til vi er helt sikre på om den er der.

jeg er 5 dage over tid, haft delvist positive og negative prøver, så i morgen skal jeg testes ved lægen, både med urinstick og via blodprøve, men hvordan foregår det, får man svar med det samme eller skal de måle over flere dage eller hvordan. Hvis den siger ikke gravid, hvad der så sker, når menstruationen udebliver

håber i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

Anonym trådstarter

ingen som har prøvet, at få bekræftiget graviditet, via blodprøve, hos lægen

Anmeld

3. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Jeg holder mig hemmelig til vi er helt sikre på om den er der.

jeg er 5 dage over tid, haft delvist positive og negative prøver, så i morgen skal jeg testes ved lægen, både med urinstick og via blodprøve, men hvordan foregår det, får man svar med det samme eller skal de måle over flere dage eller hvordan. Hvis den siger ikke gravid, hvad der så sker, når menstruationen udebliver

håber i kan hjælpe

Hvis det er hos egen læge kan der godt gå et par dage før svar. Hvis det er på en privat klinik får man typisk svar inde for et par timer.

Hvis HCG ved blodprøven er lidt lavt, kan de tage en ny test efter nogle dage, for at se hvordan det udvikler sig. 

Anmeld

3. august 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvis det er hos egen læge kan der godt gå et par dage før svar. Hvis det er på en privat klinik får man typisk svar inde for et par timer.

Hvis HCG ved blodprøven er lidt lavt, kan de tage en ny test efter nogle dage, for at se hvordan det udvikler sig. 

tak for svar, ja er godt nok lidt spændt, puha håber da et sted alligevel at de kan give svar i morgen ellers må jeg jo vente og se

Anmeld

3. august 2011

Anonym skriver:

tak for svar, ja er godt nok lidt spændt, puha håber da et sted alligevel at de kan give svar i morgen ellers må jeg jo vente og se

Kan jeg sørme godt forstå du er. Håber du får hurtigt afklaring så du har noget at forholde dig til. Held og lykke 

Anmeld

3. august 2011

Anonym trådstarter

Kan jeg sørme godt forstå du er. Håber du får hurtigt afklaring så du har noget at forholde dig til. Held og lykke 

tusind tak, skal nok give update så snart jeg ved noget, og også afsløre mig det går til rigtig side, vil jo helst ikke afsløre mig, før den er der, da familien ikke ved noget om pb nr 2

Anmeld

3. august 2011

Anonym skriver:

tusind tak, skal nok give update så snart jeg ved noget, og også afsløre mig det går til rigtig side, vil jo helst ikke afsløre mig, før den er der, da familien ikke ved noget om pb nr 2

Nej det kan jeg godt forstå.  Har selv været i samme situation, at familien ikke lige skulle opdage det ved det tilfælde.

Jeg håber det bedste og ser frem til en update. 

Anmeld

3. august 2011

Anonym trådstarter

Nej det kan jeg godt forstå.  Har selv været i samme situation, at familien ikke lige skulle opdage det ved det tilfælde.

Jeg håber det bedste og ser frem til en update. 

tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.