hjælp mig lige hurtigt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. august 2011

bobbles

Har den sidste time mærket nogen underlige jag i ryggen, ligesom om at lille pigen ligger og trykker på en nerve, det er sådan jeg bedst kan beskrive det, tror at jeg har fået omkring en 15-20 stykker på en time, kan det være noget man skal være nervøs overfor, eller trykker hun mon bare på en nerve??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

Hasselnødden

Ring til din jm Hun kan sikkert fortælle dig hvad det kan være og give dig yderligere informationer om hvordan du skal forholde dig.

Anmeld

3. august 2011

bobbles

Fru Petersen - Mor til Elias skriver:

Ring til din jm Hun kan sikkert fortælle dig hvad det kan være og give dig yderligere informationer om hvordan du skal forholde dig.

ringede lige og snakkede med svangre gangen, hun sagde det kunne være en nerve lille pigen lå og trykkede på, så hendes bedste bud var at lægge ned og slappe af

Anmeld

3. august 2011

Hasselnødden

Frøken Christiansen skriver:

ringede lige og snakkede med svangre gangen, hun sagde det kunne være en nerve lille pigen lå og trykkede på, så hendes bedste bud var at lægge ned og slappe af

Det lyder jo ihvertfald ikke spor alarmerende og om ikke andet, nu kan du roligt lægge dig ned med god grund og slappe af  win-win.

Anmeld

3. august 2011

bobbles

Det lyder jo ihvertfald ikke spor alarmerende og om ikke andet, nu kan du roligt lægge dig ned med god grund og slappe af  win-win.

det er også forsvundet nu, har ikke den der smerte i ryggen mere

Anmeld

3. august 2011

Hasselnødden

Frøken Christiansen skriver:

det er også forsvundet nu, har ikke den der smerte i ryggen mere

Så har hun nok rykket sig til en mere behagelig (for dig) position.

Anmeld

4. august 2011

bobbles

Så har hun nok rykket sig til en mere behagelig (for dig) position.

ja det tror jeg os hun har, heldigvis for det da, det gjorde ihvertfald godt ondt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.