Har den vilde lyst til chips

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.490 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. august 2011

Anonym trådstarter

Åhh for anden! Har været på kur siden 5 juli og har tabt mig omkring 4 kilo- men nu har jeg lige fået den vilde lyst til chips og der ligger en pose ude i skabet. Det er svært ikke at åbne den

Ville ikke noget, bare ud med min lyst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

Anonym

Anonym skriver:

Åhh for anden! Har været på kur siden 5 juli og har tabt mig omkring 4 kilo- men nu har jeg lige fået den vilde lyst til chips og der ligger en pose ude i skabet. Det er svært ikke at åbne den

du kan lave supre lækre chips uden fedtstof derhjemme i din mikro 

kan ikke lige huske præcis hvordan og hvorledes men prøv at google det 

Anmeld

3. august 2011

merle2010

lav dig en smothie af friske bær og list mælk og sødemiddel.. og drik den med sugerør.. det tager lysten gevaldigt

Anmeld

3. august 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

du kan lave supre lækre chips uden fedtstof derhjemme i din mikro 

kan ikke lige huske præcis hvordan og hvorledes men prøv at google det 

tak, det prøver jeg. træls at skulle ødelægge det hele. For jeg kan ikke bare tage 1, nej nej det er hele posen.

Anmeld

3. august 2011

Anonym trådstarter

merle2010 skriver:

lav dig en smothie af friske bær og list mælk og sødemiddel.. og drik den med sugerør.. det tager lysten gevaldigt

Tusind tak, gør det med det samme

Anmeld

3. august 2011

baby84

Anonym skriver:

eller lidt popcorn lavet i en gryde uden så meget fedt. så får man stillet salgtrangen og har lidt at nippe i.

Ville komme vand i posen og smide den ud..det gør jeg altid med mine smøger så der er ikke er nogen vej tilbage.. Selvom man skulle få lyst til at tage dem op at skrællespanden og tørre dem bliver det aldrig godt

Anmeld

3. august 2011

Tynen

Du fortryder det i aften, hvis du gør det!

Gå ud og nærlæs ingrediens-listen og overvej lige en ekstra gang om alle kalorierne er det værd på lige netop de chips 

Anmeld

3. august 2011

Frk.S

Håber du klarer dig igennem trangen!

Gå evt. ud og børst dine tænder. Man har slet ikke lyst til sådan noget når man lige har børstet tænder.

Anmeld

3. august 2011

-Sigrid-

Hvis det går helt galt så kan du gå i brugsen, de har popcorn med under 4 % fedt? Og man har ikke lyst til at spise sindsyg mange popcorn

Ellers så lav et frugtfad og gør meget ud af at det skal se lækkert ud, så er det tit lige så godt, og man har enorm god samvittighed

Anmeld

3. august 2011

Anonym trådstarter

Update:

Jeg lavede en milkshake med friske hindbær og læste bag på chipsposen, føj føj.

Sidder nu og giver sønnemand dagens sidste flaske med rejst pande og super god samvittighed

Tak for alle de gode forslag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.