Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
NadiaSK skriver: Det håber jeg det gør! Er det taget til?
Det håber jeg det gør! Er det taget til?
Det kommer desværre stadig lidt i etaper, nogle kan jeg mærke og de niver godt men der er for lang tid imellem, vil bare så gerne at det bliver til mere, det kommer måske i nat
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tropez skriver: Det kommer desværre stadig lidt i etaper, nogle kan jeg mærke og de niver godt men der er for lang tid imellem, vil bare så gerne at det bliver til mere, det kommer måske i nat
Sender lige en orkan til af vestøv!!!! Og håber der sker noget mere nu!!!!! Kom så lille Sarah, ud til din mors og fars arme der venter!!!!!!
ønskebarn74 skriver: Sender lige en orkan til af vestøv!!!! Og håber der sker noget mere nu!!!!! Kom så lille Sarah, ud til din mors og fars arme der venter!!!!!!
Tropez skriver: Tak for det søde det ville godt nok være rart at få skub i det
Tak for det søde det ville godt nok være rart at få skub i det
Hvordan har du det sødeste????
ønskebarn74 skriver: Hvordan har du det sødeste????
Har det fint, men er træt af der ikke sker mere, men jeg har da stadig mit jdm besøg i morgen, og det er det jeg holder fast i nu tror ikke der sker mere i dag, veerne er ikke kraftige nok og der er for lang tid imellem
Tropez skriver: Har det fint, men er træt af der ikke sker mere, men jeg har da stadig mit jdm besøg i morgen, og det er det jeg holder fast i nu tror ikke der sker mere i dag, veerne er ikke kraftige nok og der er for lang tid imellem
Krydser så meget fingre!!!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128