Send ve støv nuuuuuuuu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

Tropez

NadiaSK skriver:

Det håber jeg det gør!

Er det taget til?

Det kommer desværre stadig lidt i etaper, nogle kan jeg mærke og de niver godt men der er for lang tid imellem, vil bare så gerne at det bliver til mere, det kommer måske i nat 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

ønskebørn74

Tropez skriver:

Det kommer desværre stadig lidt i etaper, nogle kan jeg mærke og de niver godt men der er for lang tid imellem, vil bare så gerne at det bliver til mere, det kommer måske i nat 

Sender lige en orkan til af vestøv!!!! Og håber der sker noget mere nu!!!!!  Kom så lille Sarah, ud til din mors og fars arme der venter!!!!!!

Anmeld

3. august 2011

Tropez

ønskebarn74 skriver:

Sender lige en orkan til af vestøv!!!! Og håber der sker noget mere nu!!!!!  Kom så lille Sarah, ud til din mors og fars arme der venter!!!!!!

Tak for det søde det ville godt nok være rart at få skub i det

Anmeld

3. august 2011

ønskebørn74

Tropez skriver:

Tak for det søde det ville godt nok være rart at få skub i det

Hvordan har du det sødeste????

Anmeld

3. august 2011

Tropez

ønskebarn74 skriver:

Hvordan har du det sødeste????

Har det fint, men er træt af der ikke sker mere, men jeg har da stadig mit jdm besøg i morgen, og det er det jeg holder fast i nu tror ikke der sker mere i dag, veerne er ikke kraftige nok og der er for lang tid imellem 

Anmeld

3. august 2011

ønskebørn74

Tropez skriver:

Har det fint, men er træt af der ikke sker mere, men jeg har da stadig mit jdm besøg i morgen, og det er det jeg holder fast i nu tror ikke der sker mere i dag, veerne er ikke kraftige nok og der er for lang tid imellem 

Krydser så meget fingre!!!!!

Anmeld

4. august 2011

Muttitil1+1

Tropez skriver:

Øv, hvor strengt at det snyder sådan!

Puster og puster i din retning søde!

Hun skal nok komme lige om lidt!

Anmeld

4. august 2011

Muttitil1+1

Tropez skriver:

Uuuhhhh - så fik du langt om længe din prinsesse i armene! Kæmpe stort tillykke herfra! Glæder mig til at se en masse billeder af din guldklump

Håber du havde en skøn fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.