Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja nu har jeg jo taget i nogle uger så de skal da lige vises Jeg synes jo maven allerede bulede om dagen, så tænkte det om nogle måneder kunne være sjovt at se tilbage 3+5 16 juli 4+6 24 juli 5+5 30 juli Til sammenligning et billede fra Gabriella 6+4 nu ser jeg virkelig hvor meget jeg har tabt mig Har lige lavet denne sammenligning, for jeg synes godt nok jeg så noget tyndere ud i denne uge, men kan se afstanden er noget forskellig Det begynder at være mere og mere tydeligt for mig, at jeg virkelig bare er slank og gravid har haft en følelse af jeg blot var tyk og maven er da vokset på de sidste 3 uger
Jeg tager billede hver lørdag eller søndag skal nok holde jer opdateret
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HenrietteBuchvadt skriver: Ja nu har jeg jo taget i nogle uger så de skal da lige vises Jeg synes jo maven allerede bulede om dagen, så tænkte det om nogle måneder kunne være sjovt at se tilbage 3+5 16 juli 4+6 24 juli 5+5 30 juli Til sammenligning et billede fra Gabriella 6+4 nu ser jeg virkelig hvor meget jeg har tabt mig Har lige lavet denne sammenligning, for jeg synes godt nok jeg så noget tyndere ud i denne uge, men kan se afstanden er noget forskellig Det begynder at være mere og mere tydeligt for mig, at jeg virkelig bare er slank og gravid har haft en følelse af jeg blot var tyk og maven er da vokset på de sidste 3 uger Jeg tager billede hver lørdag eller søndag skal nok holde jer opdateret
Omg du er jo gude skøn!! og hod da op hvor du har en stor mave allerede
Glæder mig til se mere til din mave, og held og lykke med den lille i maven
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128