Hvad gør I med trusser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.156 visninger
16 svar
0 synes godt om
3. august 2011

Moms

Hej de damer !

Jeg er 23 uger henne og mine trusser er begyndt at klemme lidt foran på maven, selv om jeg skubber dem helt ned.

Men det er jo kun min mave, der vokser. Ikke min numse.

Hvis jeg køber trusser i et nummer større, får jeg så ikke bare "hængerøv" i dem?

Hvad gør/gjorde I?

Moms

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

twiggi

Købte så nogen uden Elestik i en undertøjsforetning..

Anmeld

3. august 2011

AndreasMor84

Jeg købte bare et nr. større.. din numse bliver nok også lidt større med tiden, når bækkenet begynder at gøre sig klar

Anmeld

3. august 2011

mizz-lillemor06

bilka har graviditets trusser der er sååå  behageligt og have på.

Anmeld

3. august 2011

Carl-Emil's mor

Moms skriver:

Hej de damer !

Jeg er 23 uger henne og mine trusser er begyndt at klemme lidt foran på maven, selv om jeg skubber dem helt ned.

Hvis jeg køber trusser i et nummer større, får jeg så ikke bare "hængerøv" i dem?

Hvad gør/gjorde I?

Moms

Jeg har været ude og købe stort ind i Hunkemöller da de har uden elastik og som bare er så dejlige at have på og som der blev sagt " Ej de ligner slet ikke sådan nogle grimme mormor trusser de er jo faktisk frække"  og selvom det ikke er alle der har behov for det så synes jeg sku det er ganske rart at vide at man luksus rumpe stadigvæk er luksus at se på når jeg svanser rundt i dette varme vejr uden tøj.... 

Anmeld

3. august 2011

Frøken J.

Moms skriver:

Hej de damer !

Hvad gør/gjorde I?

Moms

Jeg har ikke lige haft problemet, for alle de trusser jeg har sidder ikke på maven, men under.. Men ellers må du nok købe dem et nr. større, det er ikke unormalt at røven også vokser, selvom man ikke tror det Jeg har i hvert fald skulle købe dem nummeret større

Anmeld

3. august 2011

Annette A

Som flere skriver så vokser bagdelen også under graviditeten, men her har det hjulpet at købe et nummer større og så har jeg købt modellen hipster, nogle billige fra HM, som sidder godt under maven og ikke strammer nogen steder. Dem har jeg kunne bruge fra tidligt i graviditeten og kan bruge dem tiden ud. 

Anmeld

3. august 2011

FruHolm <3

Moms skriver:

Hej de damer !

Hvad gør/gjorde I?

Moms

brugte bomulds hotpants købt i Bilka faktisk, de er lavtaljede så de gik under maven, og så de hotpants fra pieces for der fulgte elastikken med maven

tog jo 30 kg på og de var de eneste jeg kunne holde ud at have på

Anmeld

3. august 2011

AnneBJ

MinBabyOscar <3 skriver:

brugte bomulds hotpants købt i Bilka faktisk, de er lavtaljede så de gik under maven, 

Dem brugte jeg også! Både før og under graviditeten. Nu er elastikken dog ved at have givet op, men selv som højgravid var de rare at have på!

Anmeld

3. august 2011

Jolene

Moms skriver:

Hej de damer !

Hvad gør/gjorde I?

Moms

Jeg har brugt mine almindelige trusser, og det gør jeg stadig, 39+5. Det er hipsters og tanga (tror jeg - i hvert fald almindelige trusser) fra H&M. De der 3-pak i det glatte stof. De når ikke op på maven.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.