Kan hcg være forskelligt fra graviditet til gravidtet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. august 2011

Anonym trådstarter

Vi holder os lige hemmelige til vi er på sikker grund.

Ved vores første testede jeg først, da jeg var lidt over 5 uger henne. der fik jeg med det samme tydelige positive test.

Nu har jeg så for et par dage siden, fået svag positiv test, derefter negative test og igen i dag svag positiv test, men de kan ses på håndsafstand. Nu er jeg så i tvivl om jeg virkelig er gravid, eller ej, eller om det kan være graviditet udenfor livmoderen, for burde hcg ikke stige så de bliver mere tydelige eller hvordan. burde jeg gå til lægen ?

vil være 4+1 i dag, hvis jeg er gravid

håber på jeres hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Anonym

Anonym skriver:

Vi holder os lige hemmelige til vi er på sikker grund.

Ved vores første testede jeg først, da jeg var lidt over 5 uger henne. der fik jeg med det samme tydelige positive test.

Nu har jeg så for et par dage siden, fået svag positiv test, derefter negative test og igen i dag svag positiv test, men de kan ses på håndsafstand. Nu er jeg så i tvivl om jeg virkelig er gravid, eller ej, eller om det kan være graviditet udenfor livmoderen, for burde hcg ikke stige så de bliver mere tydelige eller hvordan. burde jeg gå til lægen ?

vil være 4+1 i dag, hvis jeg er gravid

håber på jeres hjælpe

Dit HCG fordobles hvert 2.-3. døgn, så der skal ske en markant forbedring af teststregen i løbet af en uges tid, hvis det skal være en sund graviditet.

Prøv at ringe til din læge, det er forskelligt, om de vil se én til vurdering eller blot afvente.

Anmeld

2. august 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Dit HCG fordobles hvert 2.-3. døgn, så der skal ske en markant forbedring af teststregen i løbet af en uges tid, hvis det skal være en sund graviditet.

Prøv at ringe til din læge, det er forskelligt, om de vil se én til vurdering eller blot afvente.

kan være jeg skal høre i morgen, når jeg alligevel skal ind med min søn

Anmeld

2. august 2011

Anonym

Anonym skriver:

kan være jeg skal høre i morgen, når jeg alligevel skal ind med min søn

God idé

Anmeld

2. august 2011

Anonym trådstarter

God idé

ja, synes jo også bare det er mystisk, men det værste er jo netop jeg ikke ved om mit hcg kunne måles sidst, og derudover, var jeg sidst ved gynækolog til scanning, omkring tidspunktet hvor jeg er nu, hvor de ingen graviditet kunne se, ved en vaginal-scanning, men alligevel, var jeg gravid og havde bragende positiv ugen efter

Anmeld

2. august 2011

Anonym trådstarter

andre med et bud ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.