MD-Scanning En lille ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.212 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. august 2011

NilleG

SÅ blev det vores tur til at komme til MD-scanning og alt så rigtig fint ud!! Vi fik også af vide at hun synes det ligner en lille Prinsesse vi skal have men at hun ikke kunne sige et med sikkerhed..  Forstår det ikke helt for hun sagde hun kunne se kønsbenet...

Har de sagt det samme til jer med at de mente et bestemt køn men de ikke kunne sige det med sikkerhed?

Men nu tager vi også en 3D-scanning så vi er helt sikre!

Så skønt med en lille prinsesse, lige hvad jeg har gået og ønsket da der ingen piger er i min kærestes familie..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Mussen2

NilleG skriver:

SÅ blev det vores tur til at komme til MD-scanning og alt så rigtig fint ud!! Vi fik også af vide at hun synes det ligner en lille Prinsesse vi skal have men at hun ikke kunne sige et med sikkerhed..  Forstår det ikke helt for hun sagde hun kunne se kønsbenet...

Har de sagt det samme til jer med at de mente et bestemt køn men de ikke kunne sige det med sikkerhed?

Så skønt med en lille prinsesse, lige hvad jeg har gået og ønsket da der ingen piger er i min kærestes familie..

Det fik jeg også at vide med den første. og det var en pige. tillykke med det

Anmeld

2. august 2011

CamillaValby

Stort tillykke med den veloverstået MD scanning.

Jeg fik præcis det samme afvide men til en scanning senere fik vi det bekræftet.

Anmeld

2. august 2011

Kløver

tillykke med den gode scanning. jeg tror de aldrig vil sige at dte er det ene eller andet med 100% sikkerhed, i tilfælde af de har taget fejl, da det jo også er ved det offentlige

Anmeld

2. august 2011

Frøken J.

Ja, for de MÅ ikke sige, at de er 100% sikre, for så kan man jo komme efter dem, hvis det er forkert

Til MD sagde hun, at hun troede det var en pige. At hun nok var 80% sikker, men self. ikke ville love noget. Men til 3D fik vi at vide, at det rigtig nok var en bette pige

Og tillykke med scanningen!

Anmeld

2. august 2011

NilleG

Ved i hvor der er nogen gode steder at få lavet 3D-scanninger på sjælland??

Anmeld

2. august 2011

CamillaSoefelt

NilleG skriver:

TILLYKKE!!!!!

Anmeld

2. august 2011

mor-til-en-dejlig-baby

da jeg var til MD kom der heller ikke lovning på at jeg ventede mig en lille tøs. Men jeg fik en lille prinsesse

Anmeld

7. september 2011

Mauser.

HURRA SØDE .. TILLYKKE.

Anmeld

7. september 2011

Kofoed.

Først efter 12 scanniger ville Kolding sygehus sige, det er en pige. Men som frk j siger, så er det altså fordi de ikke MÅ sige, at det er sikkert, derfor siger de fx 90% sikker på, at det er det og det køn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.