Akut kagefyld hjælp!!!?? arghhh...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.830 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. august 2011

Lou87

Nå så er det nu jeg håber der sidder nogle af jer kageladies online til og hjælpe mig.... !!!!!!!!!!!!

Står og er ved og ligge kage sammen til min lille piges 1 års i morgen.... MEN typisk lige denne ene gang driller fyldet
Det er bare tyndt tyndt tyndt... jordbær mousse og der er bare kommet lidt hakket mørk chokolade i, ellers er der ikk ændret på den helt alm opskrift.. og jeg har tjekket bærene ikk var for varme da de kom i flødeskummen...

HVA GØR JEG NU - HJÆÆÆÆLP ?????????????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Nettemor

prøv at køle det heeelt ned

og så har jeg nogle gange gjort det at jeg har taget en lille smule og prøvet at piske det noget mere selv om det hele er blandet. nogle gange hjælper det. hvis det hjælper gør jeg det bare med det hele. bliver det bare tyndere af det så har jeg heldigvis kun gjort det med lidt.

Anmeld

2. august 2011

Lou87

nettemor skriver:

prøv at køle det heeelt ned

og så har jeg nogle gange gjort det at jeg har taget en lille smule og prøvet at piske det noget mere selv om det hele er blandet. nogle gange hjælper det. hvis det hjælper gør jeg det bare med det hele. bliver det bare tyndere af det så har jeg heldigvis kun gjort det med lidt.

Så jeg skal sætte det jeg har pisket nu i fryseren eller ?

Anmeld

2. august 2011

Nettemor

Lou87 skriver:

Så jeg skal sætte det jeg har pisket nu i fryseren eller ?

ja gør det-. bare ikke lad det fryse men bare køle ned. og hvis det er koldt så prøv at tage en lille smule og piske det hårdt og se om det hjælper. det kan gå begge veje så lad være med tage for meget..

Anmeld

2. august 2011

Lou87

nettemor skriver:

ja gør det-. bare ikke lad det fryse men bare køle ned. og hvis det er koldt så prøv at tage en lille smule og piske det hårdt og se om det hjælper. det kan gå begge veje så lad være med tage for meget..

Suk håber det hjælper! TAK

Anmeld

2. august 2011

Nettemor

Lou87 skriver:

Suk håber det hjælper! TAK

håber jeg også. og hvis du så sørger for at sprøjte en kant af smørcreme eller lignende yderst så holder det også lidt på cremen så selv hvis det ikke bliver helt stift kan det holde inde i kagen

held og lykke

Anmeld

2. august 2011

Lou87

nettemor skriver:

håber jeg også. og hvis du så sørger for at sprøjte en kant af smørcreme eller lignende yderst så holder det også lidt på cremen så selv hvis det ikke bliver helt stift kan det holde inde i kagen

held og lykke

Oki super!!
Har bare heller ikk tid til og lave det om nemlig

Endnu engang tak.

Anmeld

2. august 2011

Nettemor

Lou87 skriver:

Oki super!!
Har bare heller ikk tid til og lave det om nemlig

Endnu engang tak.

kender det aaaalt for godt. det er altid når man ikke har tid til at lave det om at det går galt  men håber du finder en løsning.

og tillykke med datteren forresten

Anmeld

2. august 2011

ZamanogDania

Har du ikke mere piskefløde. For så kom mere. Det hjælper hver gang her hos mig søde

Anmeld

2. august 2011

Lou87

nettemor skriver:

kender det aaaalt for godt. det er altid når man ikke har tid til at lave det om at det går galt  men håber du finder en løsning.

og tillykke med datteren forresten

Det hjalp bare slet ikk øv
Jeg har måttet ligge den sammen i formen selvom det er helt smattet og begyndte og løbe lidt rundt i kanten...
Står nu i køleskabet til i morgen og må håbe den er blevet mere stiv  øv øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.