Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så har vi i dag været til nakkeforldsscanning af vores spire. Det var så fantastisk at se den ligge der og hygge sig og alt var som det skal være. Så stor en oplevelse!
Jeg overvejer virkelig om vi skal bestille en kønsscanning eller 3D. Det gjorde vi ikke med vores første barn og jeg synes bare det er så stor en oplevelse at se den bette bønne ligge derinde og hygge sigdet er mange penge, men mener i det er det værd?
Hilsen en lettet kommende mor,med termin 6/2 2012
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi fik lavet en 3D/4D med begge unger... Det har jeg aldrig fortrudt... små penge i forhold til det man får Kan jo aldrig blive lavet igen..
ihh hvor skønt tillykke med en god scanning..
Nu har jeg ikk selv betalt mig til nogen scanninger, da jeg bliver scannet hver 14. dag. Men hvis jeg "kun" skulle til to scanninger. Ville jeg helt sikkert betale mig til enten en kønsscanning eller 3D.
maria_wt skriver: Vi fik lavet en 3D/4D med begge unger... Det har jeg aldrig fortrudt... små penge i forhold til det man får Kan jo aldrig blive lavet igen..
Tak for dit svar - hvis man får lavet en 3d er man så også sikret at få kønnet at vide. Hvad uge fik du det lavet i?
Jeg tænker på om det ikke også hjælper faderen til bedre at kunne forholde sig til det?
hvor blev du scannet henne og hvad gav du?
Baby-støv skriver: ihh hvor skønt tillykke med en god scanning.. Nu har jeg ikk selv betalt mig til nogen scanninger, da jeg bliver scannet hver 14. dag. Men hvis jeg "kun" skulle til to scanninger. Ville jeg helt sikkert betale mig til enten en kønsscanning eller 3D.
Overvejer oså om en "kønsscanning" kan gøre det
Fik som sagt ikke gjort det i første graviditet, og jeg vil ikke sige at jeg fortryder det (manden synes det er for mange penge) men med den store oplevelse og glæde en scanning giver, kunne jeg godt tænke mig at opleve baby 3d
Mussen2 skriver: Tak for dit svar - hvis man får lavet en 3d er man så også sikret at få kønnet at vide. Hvad uge fik du det lavet i? Jeg tænker på om det ikke også hjælper faderen til bedre at kunne forholde sig til det? hvor blev du scannet henne og hvad gav du?
Mener det var ca uge 27 med begge... Blev her i Odense hvor det koster 1400 kr..
Kønnet er ikke til at undgå
Ja, i uge 27 så er det nok ikke til at undgå kønnet Jeg mener at kønsscanning laves fra 14 uge men ved ikke hvor tdligt man har noget ud af en 3d
Mussen2 skriver: Så har vi i dag været til nakkeforldsscanning af vores spire. Det var så fantastisk at se den ligge der og hygge sig og alt var som det skal være. Så stor en oplevelse! Jeg overvejer virkelig om vi skal bestille en kønsscanning eller 3D. Det gjorde vi ikke med vores første barn og jeg synes bare det er så stor en oplevelse at se den bette bønne ligge derinde og hygge sigdet er mange penge, men mener i det er det værd? Hilsen en lettet kommende mor,med termin 6/2 2012
håber det bliver en ligeså stor oplevelse for os når vi i næste uge skal til NF-scanning
MVH
Den kommende far
http://babydutten.blogspot.com/
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128