Mere testosteron :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. august 2011

Camulla

Vil bare lige dele min lykke med jer Jeg var til 3D scanning idag og alt var bare helt fint og perfekt. Og vi skal have en dreng mere Det er så dejligt. Havde egentlig håbet på en pige, men faren siger at nu slipper han i hvert fald for at være urolig for når hans datter kører rundt med drengene på scooter Og nu skal jeg bare indordne mig... Nu står den på kanotur i Sverige med drengene om nogle år! Hi hi... Andre med 2 drenge som har nogle gode historier eller andet som jeg kan glædes over og se frem til? Og til sidst: hvilket drengenavn passer til Micas?? På forhånd tak til jer alle og god aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Kofoed.

Tillykke Dejligt med en masse fremtids planer.

Hvad med Lukas, så kan de ikke klinge meget mere

Anmeld

2. august 2011

JonTri

Tillykke:-). Jeg har to drenge, men de er ikke så gamle endnu. Skønt med brødre... Det er bare et specielt bånd... Det er alle søskendes:-), men jeg har altid synes det må være spec når de er samme køn. Jeg ser dog ik frem til syre fødder, MØG beskidt tøj og den der lugt teen drenge frembringer:-s. Vh Rikke... Som da også ku tænke sig en lille pige

Anmeld

2. august 2011

Camulla

Kofoed. skriver:

Tillykke Dejligt med en masse fremtids planer.

Hvad med Lukas, så kan de ikke klinge meget mere

Tusind tak Årh, synes ikke Lukas - så klinger det lige lidt for meget 

Anmeld

2. august 2011

Kofoed.

Camulla skriver:

Tusind tak Årh, synes ikke Lukas - så klinger det lige lidt for meget 

Hehe, det synes jeg nu også

Anmeld

3. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Camulla skriver:

Vil bare lige dele min lykke med jer Jeg var til 3D scanning idag og alt var bare helt fint og perfekt. Og vi skal have en dreng mere Det er så dejligt. Havde egentlig håbet på en pige, men faren siger at nu slipper han i hvert fald for at være urolig for når hans datter kører rundt med drengene på scooter Og nu skal jeg bare indordne mig... Nu står den på kanotur i Sverige med drengene om nogle år! Hi hi... Andre med 2 drenge som har nogle gode historier eller andet som jeg kan glædes over og se frem til? Og til sidst: hvilket drengenavn passer til Micas?? På forhånd tak til jer alle og god aften

Tillykke med at det bliver endnu en lille perfekt dreng. Hvor skønt! 

Nu venter jeg mig første barn, så har ikke så meget at dele ud af mht. historier osv. 

Men af navne tænker jeg at disse kunne passe til Micas uden at klinge alt for meget. 

Milton

Villads

Villum

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.