Lige et gladt indlæg herfra..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2011

Nessie

ønskebarn74 skriver:

Hmmm, tror ikke de kan det ved mig... Jeg laver ikke æg uden hormoner...

Hmm, jaaah, så ved jeg ikke lige hvad de gør, men vil tro de har prøvet det før.

Det skal nok lykkes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

baby84

ønskebarn74 skriver:

Kan man kun bruge fryseæg i normal cyklus???

undskyld har først set dit spørgsmål nu.måske der er givet svar på det. Nej tror kun de bruger naturlig cylkus når den er rimelig stabil eller som i vores tilfælde når jeg slet ikke reagerer på hormonerne. Tror dog de fleste tager godt i mod hormonerne og derfor får mest ud af fryseforsøgene når der er styring udefra..det er ikke fryse du skal i denne gang er det??

Anmeld

5. august 2011

ønskebørn74

baby84 skriver:

undskyld har først set dit spørgsmål nu.måske der er givet svar på det. Nej tror kun de bruger naturlig cylkus når den er rimelig stabil eller som i vores tilfælde når jeg slet ikke reagerer på hormonerne. Tror dog de fleste tager godt i mod hormonerne og derfor får mest ud af fryseforsøgene når der er styring udefra..det er ikke fryse du skal i denne gang er det??

Nej friskt, vi gemmer vores 6 iglobasser...

Anmeld

5. august 2011

twinny

hvor er det bare dejligt at høre...

for der snart er spir....

Anmeld

5. august 2011

baby84

ønskebarn74 skriver:

Nej friskt, vi gemmer vores 6 iglobasser...

udha det er også federe..og bedre chance med rigtige forsøg.. hvis vi måtte havde vi også gjort det. er i egentlig i det private siden i kan det?

Anmeld

5. august 2011

ønskebørn74

baby84 skriver:

udha det er også federe..og bedre chance med rigtige forsøg.. hvis vi måtte havde vi også gjort det. er i egentlig i det private siden i kan det?

Vi er i det offentlige og kan selv bestemme, de kan i også hvis i stamper i gulvet og siger i betaler jo for det... Frem med bissen...

Anmeld

5. august 2011

baby84

ønskebarn74 skriver:

Vi er i det offentlige og kan selv bestemme, de kan i også hvis i stamper i gulvet og siger i betaler jo for det... Frem med bissen...

tror du?? jeg prøvede sidst, at fremhæve netop denne pointe. Vi ville gerne gemme fryseæggene til evt. nr to og i stedet videre til frisk. Er ved at blive sindsyg efter de 3 aflyse fryseforsøg og trænger til der sker noget. VIl prøve at skrue bisse på hvis dette ikke går godt. tak for det

Anmeld

5. august 2011

ønskebørn74

baby84 skriver:

tror du?? jeg prøvede sidst, at fremhæve netop denne pointe. Vi ville gerne gemme fryseæggene til evt. nr to og i stedet videre til frisk. Er ved at blive sindsyg efter de 3 aflyse fryseforsøg og trænger til der sker noget. VIl prøve at skrue bisse på hvis dette ikke går godt. tak for det

Hvor er det nu i går henne??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.