Billeder fra 3 x Givskud Zoo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.048 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. august 2011

Vinker

Det er godt nok ved at være længe siden jeg har skrevet herinde, sorry :( Er bare mest i fb-gruppen i øjeblikket, men har ikke glemt her helt herinde ;)

Vi har købt årskort til Givskud Zoo så vi rigtigt kunne komme ud og se ELEFANTER sammen med Niklas Emil og vi har også været afsted hele 3 gange på under 1 mdr. Det er bare så super hyggeligt der og der er jo ikke 2 dage der er ens når man ser dyr.

Idag mødtes vi med Kristine og hendes familie i Givskud. Vi har bare haft en helt fantastisk dag i det meget varme vejr. Dog var mange af dyrerne noget dvaske, hvilket man godt forstår. Niklas Emil, Morten og jeg fungerede nærmest som guider for Kristine & co.

Smider lige en MASSE billeder - har samlet de bedste fra vores 3 ture. Og vil gerne på forhånd advare om at der nok er liiiidt mange billeder af elefanterne (kommer det bagpå jer? fnis)

ENJOY

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

JustAnotherName

Fantastisk! Hvor ser I alle dejlige ud  ...Rigtig gode billeder.

Anmeld

3. august 2011

sarahb

Skønne billeder, hvor ser det bare hyggeligt ud søde...

Og NE ja hvor er han bare blevet stor,det er jo helt vildt.. SKØNNE DRENG!
OG du ser jo skiiiide godt ud

Anmeld

3. august 2011

TbCp

Skønne billeder!!!!
Og ja der er bare rigtig hyggeligt! Vi har været der en enkelt gang!

Anmeld

3. august 2011

Barbamama

Årh hvor er det skønne billeder!!! Og din frisure er bare for lækker til dig!!!!

Det er så godt at I får brugt jeres kort!!!! Det er så hyggeligt at være af sted som familie!

Anmeld

3. august 2011

Barbamama

Og dejligt du lavede et indlæg selvom du er mere på FB

Anmeld

4. august 2011

lion

HVor er det nogle dejlige billeder. Ser ud til I hygger jer.

Anmeld

4. august 2011

Vinker

sarahb skriver:

Skønne billeder, hvor ser det bare hyggeligt ud søde...

Og NE ja hvor er han bare blevet stor,det er jo helt vildt.. SKØNNE DRENG!
OG du ser jo skiiiide godt ud

Ja, om jeg fatter så stor han er efterhånden - Jeg blir lige imponeret når jeg ser billeder af ham, men når jeg så køber tøj til ham er det altid aaaalt for stort... Så selvom han er en stor dreng så bruger han kun str 92. har endda lige købt et par shorts i str 86 hihi.

Og tak for komplimenten. den slags varmer jo altid <3

Anmeld

4. august 2011

Vinker

michella80 skriver:

Årh hvor er det skønne billeder!!! Og din frisure er bare for lækker til dig!!!!

Det er så godt at I får brugt jeres kort!!!! Det er så hyggeligt at være af sted som familie!

ja men nu ska vi vidst heller ikke til Givskud sådan lige igen, men det smarte ved vores årskort er at vi kan komme gratis ind på i Odense Zoo og Aalborg Zoo + andre fordele. Næste tur blir helt sikkert Odense her i løbet af sensommeren. Bare ærgeligt at de ikke har elefanter... og ærgeligt vi har så langt til Aalborg...

Tak for komplimenten - varmer rigtig meget <3

Anmeld

4. august 2011

Barbamama

Vinker skriver:

ja men nu ska vi vidst heller ikke til Givskud sådan lige igen, men det smarte ved vores årskort er at vi kan komme gratis ind på i Odense Zoo og Aalborg Zoo + andre fordele. Næste tur blir helt sikkert Odense her i løbet af sensommeren. Bare ærgeligt at de ikke har elefanter... og ærgeligt vi har så langt til Aalborg...

Tak for komplimenten - varmer rigtig meget <3

Det var så lidt! Ja det er super godt det giver adgang til andre steder også!!! Og ja Odense Zoo er virkelig god, men jeg savner også elefanterne! Vi er kun derude en til to gange om året. Vi er altid derude i sommerferien!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.