Jeg søger....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

750 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. august 2011

Worldwide

Hjælp til sukkerfri kage.. Vi skal ud til min mormor i sep, og fejre mn mormofar ville have været fyldt 80 i år. han døde for godt en mdr siden, og havde tænkt mg at ville lave en kage til dette. vi bliver knap 20 og den skal helst være så sukkerfri som muligt, da min mormor harmtdiabetes. nogen der kannhjælpe med nogle rigtige lækre opskriftermpå fyld og kagebund? undskyld slåfejl, er på mobilen da kæresten har overfaldet pc'en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Mileva skriver:

Hjælp til sukkerfri kage.. Vi skal ud til min mormor i sep, og fejre mn mormofar ville have været fyldt 80 i år. han døde for godt en mdr siden, og havde tænkt mg at ville lave en kage til dette. vi bliver knap 20 og den skal helst være så sukkerfri som muligt, da min mormor harmtdiabetes. nogen der kannhjælpe med nogle rigtige lækre opskriftermpå fyld og kagebund? undskyld slåfejl, er på mobilen da kæresten har overfaldet pc'en

Kan du ik bruge det der isis istedet for sukker!?!

Stine og Lisa.

Anmeld

2. august 2011

Worldwide

Tilmeldt skriver:

Kan du ik bruge det der isis istedet for sukker!?!

Stine og Lisa.

har aldrig brugt det før, men det kunne da måske godt være en ide

Anmeld

2. august 2011

Carl-Emil's mor

Mileva skriver:

jeg bager aldrig med urafineret sukker 

Jeg bager med blommegrød og dadlegrød og en mikro smule honning i  det smager præcis som alm kage..

har desværre bare ingen opskrift da det altid bare er ud af hovedet 

Anmeld

2. august 2011

Worldwide

Höör skriver:

jeg bager aldrig med urafineret sukker 

Jeg bager med blommegrød og dadlegrød og en mikro smule honning i  det smager præcis som alm kage..

har desværre bare ingen opskrift da det altid bare er ud af hovedet 

hehe, kwnder alt for godt det med a lave mad fra hovedet ogmikke en bog: jeg ved bare ikkenhelt hvor uget jeg skal undgå, vil jo super gerne have hun kan spise lidt af dwn, men uden hun bliver dårlig. ril vores dåb spiste hun godt nok den kagw vi havde bestilt og det var sukker på sukker:s hold da op, håber du kan fatte og forstå mine fine sammensætninger a ord pegefingre og mobilen er bare øv! der sku stå pølsefingre!!

Anmeld

3. august 2011

BABYPIGEnr4

Mileva skriver:

Har selv sukkersyge og må så heller ikke få for meget fedt. Derfor kan man ikke bare tage en alm. kageopskrift og skifte sukkeret ud med sødemiddel.

Jeg har en opskrift til dig her på lækker krydderkage:

150 g. fintrevet gulerod
80 g. tørr. svedsker i små stykker.
40 g. DDV skummetmælkspulver
30 g. mel
30 g. let mayonaise
10 g. appelsinmarmelade (uden sukker)
1 tsk. brunkagekrydderi
1 tsk. bagepulver
Lidt vanillekorn
Evt. lidt flydende sødemiddel eller Birkesød (lign. alm. sukker)

Blad alle ingredienserne og kom dejen i en lille rund form beklædt med bagepapir. Bag kagen i forvarmet ovn i ca. 1 time. Vend kagen og bag den ca. 10 min med bunden opad uden bagepapir ovenpå. Afkøl kagen.

Ca. til 4 pers.

Baby'este hilsner fra Helle

Anmeld

3. august 2011

B&J

alt det fra isis er ting du kan erstatte med istedet for sukker glasur kan du også få under isis osv der er en masse og der er ingen sukker i ellers gå ind på

http://www.sukkerfrikager.dk/forsiden

her er der en masse sukkerfrie og fedt fri kager har dog aldrig prøvet dem selv inu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.