Flotte Lola Ramona stiletter sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.239 visninger
23 svar
0 synes godt om
2. august 2011

Isabella_mor

Hej Skønne baby.dk Ladies.

Jeg købte disse sko sidste år i august, hvor de skulle bruges til et bryllup. Jeg har kun brugt dem meget få timer den ene dag. og har ikke brugt dem siden.

Jeg kan ikke gå i højhælede sko..  det er mine fødder slet ikke bygget til.. og det er nogle forholdsvist dyre sko fra ny af syntes jeg. de kostede rundt regnet omkring de 1000 kr fra ny af.. og derfor syntes jeg at det er dumt af mig at gemme på dem når jeg aldrig kommer til at bruge dem... så hellere give dem et par nye fødder at gøre flotte... 

Info:

Strørrelse : 37

Medfølger : orginal skoæske, pose til den ene sko (der var kun en pose med fra butikken) og silikoneindlæg til forfoden i skoene. som kan tages ud eller haves i.. det er jo forskelligt, men de kommer med i købet.

Pris.. 700,- 

Kærlig hilsen Isabellamor 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Jakob'sMor

isabellamor skriver:

Jeg købte disse sko sidste år i august, hvor de skulle bruges til et bryllup. Jeg har kun brugt dem meget få timer den ene dag. og har ikke brugt dem siden.

Jeg kan ikke gå i højhælede sko..  det er mine fødder slet ikke bygget til.. og det er nogle forholdsvist dyre sko fra ny af syntes jeg. de kostede rundt regnet omkring de 1000 kr fra ny af.. og derfor syntes jeg at det er dumt af mig at gemme på dem når jeg aldrig kommer til at bruge dem... så hellere give dem et par nye fødder at gøre flotte... 

Info:

Medfølger : orginal skoæske, pose til den ene sko (der var kun en pose med fra butikken) og silikoneindlæg til forfoden i skoene. som kan tages ud eller haves i.. det er jo forskelligt, men de kommer med i købet.

Pris.. 700,- 

De er fede Men har en klumpfod, desværre..

Held og lykke med salget

Anmeld

2. august 2011

Isabella_mor

Jakob'sMor skriver:

De er fede Men har en klumpfod, desværre..

Held og lykke med salget

tak.

øv med foden... 

Anmeld

13. august 2011

Isabella_mor

op med lop..  

Anmeld

26. august 2011

Isabella_mor

op op op  

Anmeld

26. august 2011

Mille83

isabellamor skriver:

Info:

Pris.. 700,- 

Ærgeligt du bor helt i Kbh, vil gerne prøve dem  De er da møgfede..

Anmeld

26. august 2011

Isabella_mor

Mille83 skriver:

Ærgeligt du bor helt i Kbh, vil gerne prøve dem  De er da møgfede..

hvor bor du da henne??

Anmeld

26. august 2011

Mille83

isabellamor skriver:

hvor bor du da henne??

Horsens 

Anmeld

26. august 2011

Isabella_mor

Mille83 skriver:

Horsens 

ihh det skulle jeg have vidst i eftermiddag.. for jeg er snart i århus.. så kunne du have prøvet dem hvis du kunne komme til århus.. trælst..  

Anmeld

26. august 2011

Mille83

isabellamor skriver:

ihh det skulle jeg have vidst i eftermiddag.. for jeg er snart i århus.. så kunne du have prøvet dem hvis du kunne komme til århus.. trælst..  

Orv ja det er øv, men er det en stor el lille str. 37? For jeg bruger mere 38 nu end 37 Før jeg fik min datter brugte jeg kun 37...Hmmmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.