Sofabord og lysekrone sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
11. august 2011

mamiolvi

Puller skriver:

Jeg bor i Nykøbing M. Vi kan altid mødes i Skive, hvis det er. Hvad siger du til 200 kr for lampen? 

jeg er vild med lampen, men hele vores stue er tømt og skal have malet loft i dag, vægge lørdag. og nyt guldtæppe på tirsdag, også skal vi have købt helt nye møbler, så jeg vil gerne afvente og se hvad vi får købt.. men det er lige min stil... er kæresten med på den så køber vi den hvis det passer ind, du skal selvfølgelig ikke holde den tilbage, men er meget interresert...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

Puller

mamiolvi skriver:

jeg er vild med lampen, men hele vores stue er tømt og skal have malet loft i dag, vægge lørdag. og nyt guldtæppe på tirsdag, også skal vi have købt helt nye møbler, så jeg vil gerne afvente og se hvad vi får købt.. men det er lige min stil... er kæresten med på den så køber vi den hvis det passer ind, du skal selvfølgelig ikke holde den tilbage, men er meget interresert...

okay.. du skriver bare når du ved noget.

Anmeld

11. august 2011

mamiolvi

Puller skriver:

okay.. du skriver bare når du ved noget.

kan du evt tage et billede hvor den vender rigtig, og sende på mobilen, min kærste syntes også den er flot.. 60880069

Anmeld

11. august 2011

Puller

mamiolvi skriver:

kan du evt tage et billede hvor den vender rigtig, og sende på mobilen, min kærste syntes også den er flot.. 60880069

ja da. får lige manden til at holde den 

Anmeld

14. august 2011

Puller

Solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.