tut....så vil jeg lige nå

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. februar 2008

Loggidut

at ønske dig en dejlig ferie...når ikke at være her så meget i dag....så jeg skynder mig lige at sige totalt hygge til dig, inden dig og familien flyver...

selv om der var problemer, så håber jeg i får en delig flyvetur alligevel.

stort knus...og vildt hygge fra mig til jer8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2008

Tut

Tusind tak sloggi.... Vi er også helt rejseklar nu, det eneste der mangler at komme i kufferten er alarmerne, de kommer i når Noah har sovet eftermiddags lur i barnevognen - og så er alt klart :o)

Vi glæder og rigtig meget :D

Er der ikke en der vil tage notater hvis der skulle kommer flere der bliver gravide eller hvis der sker en masse vildt. Jeg er så bange for at gå glip af noget ;)

Vi "snakkes" den 15/3.

Knus

Mette (C)

Anmeld

28. februar 2008

Loggidut

Tut skriver:

Tusind tak sloggi.... Vi er også helt rejseklar nu, det eneste der mangler at komme i kufferten er alarmerne, de kommer i når Noah har sovet eftermiddags lur i barnevognen - og så er alt klart :o)

Vi glæder og rigtig meget :D

Er der ikke en der vil tage notater hvis der skulle kommer flere der bliver gravide eller hvis der sker en masse vildt. Jeg er så bange for at gå glip af noget ;)

Vi "snakkes" den 15/3.

Knus

arg jeg kommer da til at savne dig...lol...og noget helt andet er...hvad med dit flexbillede...lol...du bliver jo dybt til grin når du først logger ind så sent, og alle vi andre sidder med kikset morgenhår...ha ha...aj de har vel også internet i udlandet...¨så kan du jo være så heldig at komme til et sted og lige råbe hej....lol....

knus fra sloggi...som ikke kunne undvære sin juligruppe i mere end 2 timer af gangen...harhhhh

Mette (C)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.