Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle sammen.jeg er en ung pige på 18 år, der sammen med min forlovede venter os barn til november, og iiihh hvor er det spændende!!Jeg har termin d. 5 november
Og vi kan slet ikke vente!!! Ååh hvor det dog kriller i hænderne og rive dankortet op af lommen og shoppe hele byen tynd for Babytøj, men vi ved desværer ikke hvad køn det, til 20 ugers skanning, sad barnet oven på dét og ville ikke sprede benene bare lidt. Måske man skulle se positivt på detMalene.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Malenejyden skriver: Hej alle sammen.jeg er en ung pige på 18 år, der sammen med min forlovede venter os barn til november, og iiihh hvor er det spændende!!Jeg har termin d. 5 november Og vi kan slet ikke vente!!! Ååh hvor det dog kriller i hænderne og rive dankortet op af lommen og shoppe hele byen tynd for Babytøj, men vi ved desværer ikke hvad køn det, til 20 ugers skanning, sad barnet oven på dét og ville ikke sprede benene bare lidt. Måske man skulle se positivt på detMalene.
hey med dig og velkommen til uha kan godt forstå du ikke kan vente, der er ikke noget bedre i verden jeg er selv ung mor, jeg var 19 år da jeg blev gravid, var dog fyldt 20 da han blev født du har en masse og se frem til, og tusind gang tillykke med din graviditet jeg er 22 nu og venter vores andet barn, så helt ung er jeg ikke mere hehe
mange kram fra mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128