De plukveer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

170811

annec skriver:

Hehe nej selvfølgelig ikke

Men håber sku lidt at den snart går i gang, det her er hvert fald ubehageligt.

Hvor længe vare de smerter du har?

Kan se du er 2 dage før mig Ville også ønske jeg snart gik igang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

annec

170811 skriver:

Hvor længe vare de smerter du har?

Kan se du er 2 dage før mig Ville også ønske jeg snart gik igang

Jamen det er nemlig lidt forskelligt, nogle gange for jeg kun et jag og andre gange får jeg mange jag.

Jae, vi ligger godt nok tæt på hinanden da. Kan jeg godt forstå du gøre. Kan næsten ikke vente mere

Anmeld

2. august 2011

170811

annec skriver:

Jamen det er nemlig lidt forskelligt, nogle gange for jeg kun et jag og andre gange får jeg mange jag.

Jae, vi ligger godt nok tæt på hinanden da. Kan jeg godt forstå du gøre. Kan næsten ikke vente mere

Når jeg får plukveer varer de som regel 20-40 sek. Men de er meget uregelmæssige. idag har jeg feks stort set ingen haft. Og igår havde jeg en del. Men mine kommer oftest om natten faktisk. 

Anmeld

2. august 2011

Nulle6

jeg tror at de jag du har i skeden og indersiden af lårene er fordi dit barns hovede presser på nogle nerver, sådan er det oftes.. han eller hun er ved at indstille sig til fødslen... det lyder ikke som plukkeveer...

Anmeld

2. august 2011

annec

Nulle6 skriver:

jeg tror at de jag du har i skeden og indersiden af lårene er fordi dit barns hovede presser på nogle nerver, sådan er det oftes.. han eller hun er ved at indstille sig til fødslen... det lyder ikke som plukkeveer...

Tror nemlig heller ikke det er plukveer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.