Dag 2!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.660 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. august 2011

Barbamama

FUUUCK jeg er stolt af mig selv i dag!!!!

Der var en pige der fyldte 9år på arbejdet i dag og hendes mor havde været så sød at bage to store og meget lækre kager. Men jeg spiste ikke så meget som ET stykke! I stedet tog jeg en pære og klappede mig selv på ryggen!!! Og jeg har heller ikke spist noget usundt efter jeg fik fri. Og jeg handlede endda på meget tom og rumlende mave!!!

Hvordan er det gået med dig i dag Anne??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Vinker

michella80 skriver:

Der var en pige der fyldte 9år på arbejdet i dag og hendes mor havde været så sød at bage to store og meget lækre kager. Men jeg spiste ikke så meget som ET stykke! I stedet tog jeg en pære og klappede mig selv på ryggen!!! Og jeg har heller ikke spist noget usundt efter jeg fik fri. Og jeg handlede endda på meget tom og rumlende mave!!!

Hvor er du SEJ Michelle!!!!!!!!!!!!! Jeg ved udemærket godt hvor SVÆRT det er at modstå de mange fristelser og ens svaghed for de søde sager .

Anmeld

2. august 2011

Barbamama

Vinker skriver:

Hvor er du SEJ Michelle!!!!!!!!!!!!! Jeg ved udemærket godt hvor SVÆRT det er at modstå de mange fristelser og ens svaghed for de søde sager .

Tak!!!! Ja jeg følte mig også ret sej!!! Især fordi jeg ellers plejer at spise 2 eller 3 stykker!!! Jeg kan slet ikke styre det! He he...

Anmeld

2. august 2011

AnneBJ

michella80 skriver:

Ahøm... Ja, jeg har jo så bekendt i den anden tråd, så lad os nøjes med at rose dig! 

Anmeld

2. august 2011

Barbamama

AnneBJ skriver:

Ahøm... Ja, jeg har jo så bekendt i den anden tråd, så lad os nøjes med at rose dig! 

Åh du er herlig!!!

Anmeld

2. august 2011

Vinker

michella80 skriver:

Tak!!!! Ja jeg følte mig også ret sej!!! Især fordi jeg ellers plejer at spise 2 eller 3 stykker!!! Jeg kan slet ikke styre det! He he...

Jeg er også ekstrem til det der med at spise for meget og for ofte. Og jeg er også god til at gøre det lidt i det skjulte fordi jeg godt ved at jeg er slem.... puha jeg ska også på afvænning efter ferien!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

2. august 2011

<3

Godt gået!!du er for sej! Jeg har vist selv den regel at hvis det er gratis så tæller det ikke på regnskabet mærkeligt egentligt!

Anmeld

3. august 2011

JustAnotherName

sådan, du er for sej!

Jeg skal altså også til at stramme mig an. Det er så nemt at tænke og sige, men så svært (ihvertfald for mig) at gøre. Men jeg SKAL!!

Det er motiverende at se og høre, når det går godt og lykkes for andre. Så skal jeg baare liige selv stramme op og pakke undskyldningerne langt væk

Anmeld

3. august 2011

Barbamama

Vinker skriver:

Jeg er også ekstrem til det der med at spise for meget og for ofte. Og jeg er også god til at gøre det lidt i det skjulte fordi jeg godt ved at jeg er slem.... puha jeg ska også på afvænning efter ferien!!!!!!!!!!!!!

Ja jeg ville også først i gang EFTER ferien. Og når der er ferie gælder alt det her sukkerstop ikke!

Anmeld

3. august 2011

Barbamama

mrs X skriver:

Godt gået!!du er for sej! Jeg har vist selv den regel at hvis det er gratis så tæller det ikke på regnskabet mærkeligt egentligt!

Ha ha ha... Ja. Jeg får bare så meget tilbudt ude på mit arbejde at jeg er nødt til at skære der også. Der er altid noget kage, slik eller andet godt derude!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.