Ja, så er tiden inde til jeg kan mærke den lille,

det er bare dejligt. Jeg mærkede liv for første gang, igår da jeg lå i sengen super skønt, og her til morgen var jeg vågen kl.05.45, da mærkede jeg liv igen.

Men jeg har hele tiden, næsten kunne mærke der skete noget, dvs har haft ondt i maven på underlige måder, de sidste 1½ måned, at tingene har givet sig osv, om det er normalt ved jeg ikke, men kunne da ikke mærke det på den måde, med den første jeg har fået. Ham mærkede jeg først til, da jeg var omkring 3 - 4 måneder henne.
Men det er bare dejligt, så vare det ikke længe før sønnen, måske kan mærke at der sker noget, i mors mave også kan det være han bedre, kan forstå det. For han er godt klar over, at vi skal have en baby, men bare på hans egen måde.
Men desværre har jeg stadig kvalme (meget faktisk), og jeg sover meget dårligt, har svært ved at finde ro, når jeg går i seng og når jeg har ligget der 1 time, står jeg som regel op igen, og sidder lidt og nyder stilheden og ser lidt tv og som regel, kan jeg gå i seng 1 time til 1½ time efter, hvor jeg så kan sove, men vågner om natten og vender og drejer mig igen.
Surt for da jeg var gravid i 2005, med den første havde jeg alletiders graviditet, havde ingen problemmer, havde kun morgen kvalme de først 3 måneder, og første da jeg manglede 3 måneder, fik jeg bækkenløsning og det var det. Så der har jeg nok bare været heldig, hvis man spørger andre.
Fødslen var heller intet, den var nem og smertefri, og den varede kun 3 timer og 2 min. Så der var intet at klage over.
Knus Ringsmose 14+0