Så det imorgen (sættes i gang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. august 2011

Anonym trådstarter

Så er det imorgen kl 08.00 vi skal møde på sygehuset, og jeg vil blive sat i gang....

Jeg er rastløs, spændt, nervøs og sammetid så glæder jeg mig som jeg ved ikke hvad.....

Jeg aner ikke hvad jeg har i vente, udover at det i sidste ende ender med jeg ligger med vores lille vidunder i armene....

Jeg aner ikke om jeg er heldig at føde allerede imorgen, eller om det kommer til at tage dage, og aner ikke om jeg er modnet nok til de kan tage vandet eller om det bliver med stikpille i første omgang... Det hele er så uvis!

Sidst jeg blev sat i gang var det kl 15.00 om eftermiddagen og næste morgen kl 06.00 føder jeg. Håber det denne gang går lige så hurtig, for har rigtig svært ved at vente på at få vores lille skat op på maven......

Hmm blev lidt langt, men da det er hemmeligt for familie osv, så havde jeg bare lige brug for noget luft.....

Mvh Ano

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

twinboys

Anonym skriver:

Så er det imorgen kl 08.00 vi skal møde på sygehuset, og jeg vil blive sat i gang....

Jeg er rastløs, spændt, nervøs og sammetid så glæder jeg mig som jeg ved ikke hvad.....

Jeg aner ikke hvad jeg har i vente, udover at det i sidste ende ender med jeg ligger med vores lille vidunder i armene....

Jeg aner ikke om jeg er heldig at føde allerede imorgen, eller om det kommer til at tage dage, og aner ikke om jeg er modnet nok til de kan tage vandet eller om det bliver med stikpille i første omgang... Det hele er så uvis!

Sidst jeg blev sat i gang var det kl 15.00 om eftermiddagen og næste morgen kl 06.00 føder jeg. Håber det denne gang går lige så hurtig, for har rigtig svært ved at vente på at få vores lille skat op på maven......

Hmm blev lidt langt, men da det er hemmeligt for familie osv, så havde jeg bare lige brug for noget luft.....

Mvh Ano

Spændende og ve-støv sendt afsted til dig... men hvem sender jeg mon til smiler..

Majbritt

Anmeld

2. august 2011

Muttitil1+1

Uuuuhh hvor spændende! alt hvad jeg kan for at det kommer til at gå hurtigt

Pøj pøj med det!

Anmeld

2. august 2011

170811

Anonym skriver:

Mvh Ano

Spændende! Held og lykke Hvorfor skal du sættes igang?

Anmeld

2. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Held og lykke - og god arbejdslyst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.