Jer der tog meget på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.851 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. august 2011

Anonym11

Jer der tog mange kg på i jeres graviditet.Hvor længe efter fødslen tabte i dem og hvor meget taber man som regel ved fødslen?Jeg har taget 16kg på nu og er i uge 29.Så jeg kunne forestille mig jeg røg op på en 25-30kg :s(jeg vil dog gerne beholde 2-5kg på af de kilo i sidste ende)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Frøken J.

Anonym11 skriver:

Jer der tog mange kg på i jeres graviditet.Hvor længe efter fødslen tabte i dem og hvor meget taber man som regel ved fødslen?Jeg har taget 16kg på nu og er i uge 29.Så jeg kunne forestille mig jeg røg op på en 25-30kg :s(jeg vil dog gerne beholde 2-5kg på af de kilo i sidste ende)

Synes i stedet du skal prøve på IKKE at tage 10-15 kg mere på Det er slet ikke nødvendigt. Jeg er 31+ og har taget 15 kg på, og jeg regner bestemt ikke med, at komme op mellem 25-30 kg. Hvis du griber ind nu overfor din kost, så tror jeg godt du kan holde dig på max 20

Anmeld

2. august 2011

MortilCilas

Jeg tog 29kg Da jeg havde rigtig meget væske. Men tabte ca de 10kg ved fødslen, og fra 80kg til 67kg tabte jeg på de første to måneder af min søns liv. Og de sidste 7kg kom så af sig selv stille og roligt

Anmeld

2. august 2011

Hasselnødden

Anonym11 skriver:

Jeg tog 31kg på, aner ikke hvor meget man taber sig efter fødslen - men der er ikke éet kg tilbage og er tilbage på min vægt som før graviditeten. Jeg ønskede også stærkt at der blev flere kilo tilbage af de 31, men desværre, sådan skulle det ikke være. Elias er 18mrd idag.

Anmeld

2. august 2011

Anonym11

Frøken J. skriver:

Synes i stedet du skal prøve på IKKE at tage 10-15 kg mere på Det er slet ikke nødvendigt. Jeg er 31+ og har taget 15 kg på, og jeg regner bestemt ikke med, at komme op mellem 25-30 kg. Hvis du griber ind nu overfor din kost, så tror jeg godt du kan holde dig på max 20

Jeg spiser ikke usundt eller overdrevet meget.Min læge tror bare jeg er en af dem der tager meget på :sSå det ikke rigtigt noget jeg så godt kan styre. Desuden er jeg stadig normalvægtig trods de 16kg+ så min læge og jordemoder synes ikke jeg skal bekymre mig for meget over det.Har altid spist sundt og dyrket meget motion. Men kan ikke dyrke den motion længere pga graviditeten. Så kan også være derfor jeg har taget meget påMen håber da bestemt heller ikke jeg tager så meget mere på

Anmeld

2. august 2011

4xGreve

Anonym11 skriver:

Jeg begymdte først at tag på i uge 12 og fødte i uge 26 i den tid gik jeg fra en vægt på 48kg til 75kg, og jeg tabte dem alle igen...

Anmeld

2. august 2011

L.J.L

Anonym11 skriver:

Jeg er høj og var undervægtig før min graviditet. Jeg tog 26 kilo på, og tabte 10 kilo dagen efter fødslen. Har nu tabt ialt 20 kilo af de 26 kilo, og det er 1½ år siden jeg fødte. Jeg ønsker ikke at tabe mere, og det ser ikke ud til at der ryger flere kilo af foreløbig, så det passer mig rigtig fint Har idag min idealvægt

ps. tynde mennesker tager typisk mere på end tykke mennesker, så du skal ikke tænke så meget over din vægt hvis du i forevejen er tynd

Anmeld

2. august 2011

blomst84

Jeg tog 25kg på og min datter er nu 7 måneder og jeg mangler ca 2 kg så er jeg tilbage på min gamle vægt tror jeg tabte omkring 10 kg ved fødslen

Anmeld

2. august 2011

Thalia

Før jeg blev gravid første gang vejede jeg 63 kg (jeg er 174cm høj). Under graviditeten tog jeg 30kg på, og 3 mdr efter fødslen vejede jeg 60kg.

Rigtig meget af det jeg tog på i slutningen af graviditeten var væske, og jeg tabte mig meget ved at amme. Jeg dyrkede ikke motion og jeg spiste masser af chokolade.

Anmeld

2. august 2011

Mumto3

Jeg tog 30 kg på og jeg gjorde INTET og de røg alle sammen af igen i løbet af de første 9 mdr af babys liv. mine veninder driller og siger at jeg bestemt gjorde noget, for jeg ammede jo. Men jeg levede også af chips, chokoladekage og slik.

jeg ammede fuldt ud i 7 mdr og ammede lidt ved siden af maden(grød) de næste par måneder.

De næste to graviditeter tog jeg også rigtig mange kilo på og de røg alle sammen af igen uden jeg gjorde noget for det.

Problemet opstår først når jeg er færdig med amme....så begynder jeg at tage på igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.