''hindeløsning'?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.068 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. august 2011

Dianaaa

nogen der har noget erfaring med dette ? kan man få fortaget hindeløsning* eller hvad det nu hedder før terminen ? begrund af f.eks. at kroppen er meget belastet eller fordi baby er stor (4 kg +) ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Frejasen

Kære du.

Da jeg var gravid med min datter, var jeg også meget int. i at få lavet hindeløsning. Jeg fik af vide at der er flere ting der spiller ind. For det første hvor langt nede baby ligger og desuden om det er til for jordemoderen. Ved mig ville de ikke gøre det. Min datter var også ca 4 kg på det tidspunkt. Men det er vist forskelligt ud fra hvem det er. Noen får det jo gjort.

Jeg fik af vide det kun var hvis baby blev anslået til at ville blive født alligevel inden for de næste par dage.

Men man skal vide at det ikke er sikkert det hjælper noget. 

Pøj med det og med fødsel og det hele 

Anmeld

4. august 2011

norenberg

jeg fik det gjort da jeg var 40 +0 og kun fordi de kunne mærke at det snart ville ske....men det med vægten af barnet kan de nemt tage fejl...da jeg fik min datter skød de hende til 4200 gram, men et lille pus på 3100 gram kom til verden en uge senere...anden gang skød de min søn til 2700 gram en uge før han blev født....og jeg født en stor søn på 4000 gram

Anmeld

4. august 2011

Dianaaa

Frejasen skriver:

Kære du.

Da jeg var gravid med min datter, var jeg også meget int. i at få lavet hindeløsning. Jeg fik af vide at der er flere ting der spiller ind. For det første hvor langt nede baby ligger og desuden om det er til for jordemoderen. Ved mig ville de ikke gøre det. Min datter var også ca 4 kg på det tidspunkt. Men det er vist forskelligt ud fra hvem det er. Noen får det jo gjort.

Jeg fik af vide det kun var hvis baby blev anslået til at ville blive født alligevel inden for de næste par dage.

Men man skal vide at det ikke er sikkert det hjælper noget. 

Pøj med det og med fødsel og det hele 

tak for svar

har ringet på fødegangen men de mente min Jordmoder skulle kigge på mig før der kunne blive tale om det, for som du selv siger kan der være mange grunde og årsager til at få det gjort eller ikke få det gjort

jeg må bare håbe der snart sker noget af sig selv, vil jo gerne snart ha min lille dreng i armene

Anmeld

4. august 2011

Dianaaa

norenberg skriver:

jeg fik det gjort da jeg var 40 +0 og kun fordi de kunne mærke at det snart ville ske....men det med vægten af barnet kan de nemt tage fejl...da jeg fik min datter skød de hende til 4200 gram, men et lille pus på 3100 gram kom til verden en uge senere...anden gang skød de min søn til 2700 gram en uge før han blev født....og jeg født en stor søn på 4000 gram

tak for svar

det var godt nok nogen store spring imellem  har ellers fået af vide at jordmoderens hænder er lige så præcise som til en scanning, eller hvordan det nu er hehe, du ved sikkert hvad jeg mener,  

Anmeld

4. august 2011

Frejasen

Dianaaa skriver:

tak for svar

har ringet på fødegangen men de mente min Jordmoder skulle kigge på mig før der kunne blive tale om det, for som du selv siger kan der være mange grunde og årsager til at få det gjort eller ikke få det gjort

jeg må bare håbe der snart sker noget af sig selv, vil jo gerne snart ha min lille dreng i armene

Det kan jeg godt forstå, den sidste tid inden fødslen er den længste og ventetiden ulidelig. 

Hvis din dreng er 4 kg eller over vil jeg bare sige at det faktisk er dejligt at få en lille robust størrelse. De er ikke helt så skrøbelige. Kan huske jeg selv gjorde mig mange tanker om det og frygtede en kæmpe baby.

Håber snart der sker noget, og er det din første kan du glæde dig til den største oplevelse i livet 

Anmeld

4. august 2011

Frejasen

norenberg skriver:

Hold da op et spring . Min jordemoder ramte på præcis gram. Det var je ret imponeret over

Anmeld

4. august 2011

170811

Haløøj! Jeg vil bare lige sige at jeg snakkede med min jordmoder om det igår! Og jeg er 38+1 i dag. Og hun ville sådan set gerne, MEN sagde at baby ikke lå langt nok nede, man skulle nærmest selv være lidt igang før hun kunne lave hindeløsning, så jeg får det lavet når jeg er 40+0, hvis jeg altså ikke er fuldstændig lukket til

Anmeld

4. august 2011

Dianaaa

170811 skriver:

Haløøj! Jeg vil bare lige sige at jeg snakkede med min jordmoder om det igår! Og jeg er 38+1 i dag. Og hun ville sådan set gerne, MEN sagde at baby ikke lå langt nok nede, man skulle nærmest selv være lidt igang før hun kunne lave hindeløsning, så jeg får det lavet når jeg er 40+0, hvis jeg altså ikke er fuldstændig lukket til

okay tak for svar

skal også lige snakke med min jordmoder, men venter for har afligevel en tid d. 9/8 , så må jeg bare håbe at han snart selv finder vejen ud, jeg ville DØ hvis jeg går over tid, kan slet ikke tåle ventetiden mere,

Anmeld

4. august 2011

170811

Dianaaa skriver:

okay tak for svar

skal også lige snakke med min jordmoder, men venter for har afligevel en tid d. 9/8 , så må jeg bare håbe at han snart selv finder vejen ud, jeg ville DØ hvis jeg går over tid, kan slet ikke tåle ventetiden mere,

Sådan har jeg det også. Hvornår har du termin?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.