er bare SÅ træt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. august 2011

Anonym trådstarter

Åh piger er bare lidt træt nu! Har haft modningsveer siden i går morges, troede ellers lige de var ved at blive til lidt mere her kl.9.00 da de i et par timer var kommet med 10 min. Mellem og 1 min. Varighed men nej nej...... er bare så træt, og har mega ømt underliv... ringede til aoma igår og hun sagde jeg skulle ringe igen når der var 3-4 minutter imellem og der havde været det i et par timer. Det ser jo så bare ud til at det kommer til at være dage også den varme...
Er helt alene hjemme da manden er på arbejde han har dog fri kl.13.00... hvor længe ville i vente med at ringe til dem igen ? Kan altså ikk gå rundt sådan her i mange dage endnu... det kan godt være jeg er pylret men men... hvor længe havde i de der modningsveer ? Åh trænger bare til et råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

1012lmp

Ikke for at gøre dig ked af det eller noget.. men modningsveer kan jo vare dage og uger..! Der er ikek ngoet der kan gøres ved det... var jeg dig ville jeg tage et par panodiler og se at få slappet af inden det går los..!

Ellers gå en laaaang tur så du kan få gang i de rigtige veer..!

Anmeld

2. august 2011

Muttitil1+1

Sender altså lige masser af til dig - føler med dig. Hvis det er helt uudholdeligt må du ringe til dem, så må de gøre noget! Kan godt forstå du er træt, din stakkel

for at det snart går rigtig i gang så du kan få din guldklump i armene - ÆGTE vestøv blæses hermed i din retning!

Anmeld

2. august 2011

Muhmi

Jeg havde modningsveer i et par dage... Så der kan godt gå lidt tid Men hold ud! Hvis du ikke kan sove pga. veerne så slap i det mindste rigtig meget af... Jeg tror at ligemeget hvad, så skal du nok finde energien når du skal føde, det gjorde jeg og jeg havde allermest bare lyst til at sove....

Anmeld

2. august 2011

twiggi

Ikke For at tage modet fra dig men jeg havde modnings veer i 1 1/2 uge.. Men så tog de også bare fat uden varsel.. Pøj pøj

Anmeld

2. august 2011

Anonym trådstarter

Blødte i alt mens det stod på ?

Anmeld

2. august 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Blødte i alt mens det stod på ?

Slet ingen ?

Anmeld

2. august 2011

lykkekevin

med min den stor havde jeg de der modningsveer snyde veer i 4 døgn ind hun kom til verden jeg havde veer med 4 min imellem og de vare i lidt over 1 min af gangen min var lige så slemme som alm veer sage de også på syghus men de lavet ikke noget

først søndag (havde ikke rigtig sovet siden natten til torsdag) hvor det var den jm som tog imod mig om torsdag fik nok jeg var så afkraftet og kunne snart ikke stå blev vandet taget var ca 1½ cm åben og 5 timer 15 min sener lå jeg med min lille pige i min arm som endt på neo efter det også havde været for hårdt ved hende...

jeg var så afkraftet og jeg rystet som aldrig før da jeg fik med eip

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.